תגובת חברת ויזה כאל: "בדיקתכם נעשתה בתחילת חודש המאופיינים בעומסי פניות גבוה. על אף זאת, אנו מתנצלים על זמן ההמתנה הארוך ופועלים למתן מענה מהיר".
תגובת חברת לאומי קארד: "זמני ההמתנה בימים האחרונים היו גבוהים מהרגיל. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומשקיעים את מירב המאמצים להפחית את העומס".
תגובת חברת ישראכרט: "קבוצת ישראכרט עושה מאמצים כבירים להעניק את השירות עם זמני המתנה קצרים ככל שניתן. תקופת הקיץ - מתאפיינת בעומסים כבדים ולצערנו זמני ההמתנה היו חריגים".