וויסקי HAZELWOOD מבית WILLIAM GRANT'S

מה זה? הייזלווד (Hazelwood) הוא וויסקי חדש מבית William Grant & Sons אשר משווקים מגוון מותגי אלכוהול כמו גלנפידיך, טולמור דיו וויסקי, גרנט'ס והנדריקס ג'ין. מדובר בוויסקי מסוג סקוצ' בלנדד (Scotch Blended) - כלומר הוא מזוקק בסגנון הסקוטי ועשוי בעיקר מלתת שעורה. אומרים שהמותג שלו נוצר בהשראת הנכדה של וויליאם גרנטס אשר הייתה האישה המבוגרת ביותר בסקוטלנד עד השנה 2012 – מה זה אומר? בואו נראה.

מה חשבנו? ראשית כל, קשה להתעלם מהמראה של הבקבוק, אשר מעוצב בסגנון ארט-דקו ומזכיר משהו שהייתם מוצאים במגירה של בלש פרטי מאיזה סרט פילם נואר (בקטע טוב). עכשיו למשקה עצמו: הייזלווד הוא וויסקי בעל מתיקות קלה, אבל ככל הנראה הדבר הבולט ביותר שתרגישו בזמן שאתם שותים אותו זה עד כמה הוא מעושן לעומת מותגים אחרים. מהבחינה הזאת, הייזלווד אולי לא יתאים לחיך של שתיין הוויסקי הממוצע, אבל לאלו מכם שמאסו בטעם של הוויסקי בלנדד הסטנדרטי ישמחו לפגוש את התוספת הזן בבר הביתי שלכם. מעבר לזה, הטעם המעושן שלו יכול להיות תוספת מעניינת לקוקטיילים על סקלת ה-High Fashioned. בקיצור, מדובר במשהו אחר, אבל במשהו שאהבנו.

שורה תחתונה: 3.5 כוכבים | להשיג בברים נבחרים ברחבי הארץ

 

(צילום: אבי לוי)

Tito's handmade Vodka מבית יקבי כרמל

מה זה? טיטוס' היא וודקה אמריקאית עשויה בעבודת יד, ובניגוד למותגים האחרים, אשר לרוב מיוצרים מחיטה או שעורה, המשקה הזה עשוי מתירס ומזוקק בכלים מנחושת. הוודקה הזו יצאה לראשונה בשנת 1996 לאחר שברט באטלר, גיאו-פיזיקאי מאוסטין טקסס התעורר בוקר אחד והחליט שהוא מתכוון לייצר את הוודקה הטובה ביותר בעולם. 5 שנים מאוחר יותר הוא שלח את המוצר שלו לתחרות ה-World Spirits Competition, שם הוא גבר על עשרות מותגים מתחרים וזכה בשתי מדליות זהב מחבר השופטים – האם הוודקה תעבור את חבר השופטים שלנו? 

מה חשבנו? לא נשקר לכם, בפעם הראשונה שהוצאנו את הוודקה הזאת מהקופסא שלה לא כל כך ידענו איך להגיב. הדבר הטוב ביותר שניתן להגיד על העיצוב של הבקבוק זה שהוא "סטנדרטי" - זה חייב להיות אחד הבקבוקים הכי מכוערים שאי פעם נתקלנו בהם, אבל בואו, לא באמת אכפת לנו מהבקבוק אלא ממה שיש בתוכו – ותנו לנו להגיד לכם משהו על מה שיש בתוכו. Tito's חייבת להיות הוודקה הכי טובה שאי פעם נתקלנו בה. ואנחנו אומרים את זה במלוא הרצינות. הטעם שלה הולך בניגוד ישיר לעיצוב הבקבוק ונותן ככל הנראה את הוודקה החלקה ביותר שתמצאו היום בשוק. לצורך העניין, ערכנו השוואה עם מותג אחר (שאנחנו לא יכולים להגיד איזה, אבל הוא עולה בערך 20 דולר לבקבוק של ליטר), רק כדי לוודא שאנחנו לא הוזים – ולא היה פה בכלל מקום לספק - אם אתם חפצים בוודקה שלא תגרום לכם לרצות לערבב אותה עם מיץ תפוזים או להצטער על היום שנולדתם, ברכותיי. הגעתם אל המוצר הנכון.

שורה תחתונה: 4.5 כוכבים | להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות | מחיר: 99-199 שקלים.

 

(צילום: יח"צ)

Hydra-Sculpt - סרום חדש לגבר מבית קלירנס

מה זה: סרום פנים מחטב של קלרינס אשר מגיע בבקבוק כפול ובו ג'ל וקרם שנמזגים יחד בכל לחיצה. מערבבים בכף היד ומורחים על הפרצוף הבינוני שלכם כדי לקבל - כך על פי הקומוניקט - תחושת רעננות, לחות ופיסול לקווי המתאר של הלסת. הסרום מכיל תמצית לימון, חמצה סליצילט, חלבוני שיבול שועל, קפאין, ותמצית צמח סנטלה אסיאטיקה שאמורים כולם ביחד לתת לעור מראה אחיד ומוצק יותר.

מה חשבנו: השתמשנו בסרום בוקר-בוקר במשך שבועיים. ברגע המריחה מקבלים מיד תחושת מתיחה בעור. היא לא כואבת בשום צורה, והאפקט אפילו די חמוד - כאילו מישהו מהדק בעדינות את צידי הפנים. אבל העור עצמו לא נראה טייט יותר, ומה שמבאס עוד יותר הוא שמדובר בקרם פנים די בינוני - ביום בו מרחנו רק אותו גילינו ששכבה אחת לא מספיקה לכיסוי אזורי יובש בפנים ואכן, ההוראות מבקשות להשלים את פעולת הסרום בקרם נוסף - שלישי, גאד דאמיט - שיש בו גם SPF 15 ומעלה (כי סרום, כך למדנו אחרי ששאלנו במשרד מה אנחנו לא עושים כמו שצריך, רק מכין את העור ולא חייב לתפקד כקרם לחות). מה שאומר, נכון מאוד, שיהיו לכם שלוש שכבות קרם על הפרצוף (4, אם התגלחתם בבוקר). ניסינו עם קרם פנים נוסף וזכינו לחוויה שומנית מדי ומבריקה עקב השילוב של כל מרכיבי הלחות פלוס הנקבוביות שאמא טבע נתנה לנו בעצמה. פלאס, עם תג המחיר של המוצר הזה, היינו מצפים למקדם הגנה בילט-אין במוצר. באשר למקדם המכירות העיקרי במוצר, לא הבחנו בשום מיצוק בלחיים או בלסת - שני אזורים בפנים שירשנו מאחד מאבות אבותינו שהיה, כנראה, בולדוג. הכל נשאר במקום והעור אפילו לא נראה אחיד יותר.

שורה תחתונה: 3 כוכבים (אם העור שלכם מאוזן ושחום, ברכותינו, הוא נוצר בדיוק בשבילכם, ורוב הסיכויים שאתם לא צריכים אותו) 

 

(צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציית סתיו-חורף 2018 של NAPAPIJRI

מה זה? אחד המאפיינים המרכזיים של הקולקציה החדשה של נפפירי, כך על פי אנשיה, הוא הפרשנות של מגמת ה-athleisure שמאפשרת להיות "קול", נינוח ואופנתי ללא בושה, ותוך התעלמות ממגבלות המין והגיל. מבחינתנו זו כבר נקודת פתיחה טובה כי אנחנו לא נעשים צעירים יותר, אתם יודעים.

מה חשבנו? כיף. קודם כל כיף גדול. ניסינו את הקפוצ'ון בתמונה כאן למעלה באחד הימים הכי קרים של השבוע האחרון, והרגשנו מכוסים. הבד נעים, הלוק אכן "מתעלם מהמין ומהגיל" ומתאים לשני המינים ולכל גיל. זו יכולה להיות אופציה נהדרת לתלבושת ביתית מפנקת, וגם אחלה קפוצ'ון ללכת איתו לעבודה. בקיצור, אם צריך למצוא מילה אחת שתתאר את הסיפור הזה, אנחנו חייבים לבחור במילה מפנק.

שורה תחתונה:  4.5 כוכבים | להשיג בחנויות המובחרות | 199-239 שקלים