העולם עכשיו עם אירועים ודיווחים מהעולם | mako

בעולם

העולם עכשיו
העולם עכשיו

אפקט "מד מן" נחלש: הוודקה מחליפה את הוויסקי בארצות הברית

עשרת מתוך 24 מותגי האלכוהול המובילים בארצות הברית הם וודקה, כך לפי סקר מותגים שנערך על ידי המגזין "IMPACT". "הוודקה ממשיכה לגדול בארצות הברית, והשוק רק הולך ומתרחב". אפקט מד מן נחלש: הוויסקי בירידה

העולם עכשיו | פורסם 01/07/13 10:43:07

עשרת מתוך 24 מותגי האלכוהול המובילים בארצות הברית הם מותגי וודקה, כך לפי סקר מותגים שנערך על ידי המגזין "IMPACT". "הוודקה ממשיכה לגדול בארצות הברית, והשוק רק הולך ומתרחב", אמרו אנליסטים של חברת ברנשטיין שביצעה את המחקר עבור המגזין. יותר מכך, כל חמשת המשקאות הראשונים ברשימה הם סוגים של וודקה, עם דגש על וודקה בטעמי קינוחים.

"בשנת 2011 היו שלוש מגמות בשוק האלכוהול: התחזקות של הוודקה והוויסקי ומכירות מוגברות של קוקטיילים דלי קלוריות הממוקדמות לנשים", אמרו עורכי המחקר, "השנה, אילו המגמות הכלליות נותרות דומות, אבל ראינו התחזקות נוספת של קטדוריית הוודקה והאטה בשוק הוויסקי והקוקטיילים".

לתחייה המחודשת של שוק הוויסקי בשנים האחרונות זקפו האמריקנים לסדרת הטלויזיה הפופולארית "מד מן" העוסקת בשוק הפרסום האמריקני בשנות ה-50 וה-60. הדמות המובילה והאניגמטית, דון דרייפר, מרבה לשתות וויסקי קנדי. כעת, טוענים המומחים, נחלשת ההשפעה של הסדרה, כשהוודקה תפסה את מקומו של הוויסקי כמשקה האמריקני המועדף.  

"ויסקי ממשיך ליהנות מהפופולריות של "מד מן" למרות מגמות האטה", אמר אחד האנליסטים, "נכון שהמגמה נמכשה בשנת 2012, אבל ראינו האטה במומנטום".

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן