מנכ"ל אפל התנצל בפני הסינים
"אנו מודעים לבעיית התקשורת של אפל ולתחושה שאפל היא חברה יהירה", כתב במכתב פומבי שבא בתגובה לביקורת קשה של הצרכנים הסינים על מדיניות האחריות ושירות הלקוחות של החברה
מערכת העולם עכשיו | העולם עכשיו
| פורסם
02/04/13 16:46:20
מנכ"ל אפל התנצל היום בפני הסינים על שירות הלקוחות הלקוי של החברה. הכל התחיל ב 15.3 בשידור בטלוויזיה הסינית בה צרכנים ביקרו את מדיניות האחריות ושירות הלקוחות של החברה בסין. הם תקפו את מדיניות האחריות של המוצרים השונים.
סין היא המדינה השנייה בגודלה בצריכת מוצרים של "אפל" (אחרי ארה"ב) ברבעון האחרון של 2012 נמכרו מוצרים בשווי 6.8 מיליארד דולר, כמעט 40 אחוזים מהמכירות של החברה.