לאחר כתבת mako (ה') שבה פורסם כי מודעת הדרושים לעתודה ניהולית לנשים של חברת פמינה עוררה ביקורת ברשת, החליטה פמינה לשנות את המודעה. במודעה המקורית הוצגה תמונתה של בר רפאלי כשהיא לבושה בחזייה, וברקע הכותרת: "דרושות לעתודה ניהולית. אנחנו מחפשות אותך": במודעה החדשה מופיעה תמונה של רפאלי לבושה בחולצה.
כאמור, הנושא עורר ביקורת לא מעטה: "תמיד שכבר נראה שהתקדמנו... אז לא", כתבה אחת הגולשות, ואחרות הוסיפו: "זה מזעזע", "אין טעויות בתחום הזה, הכל מכוון", "בושה". עם זאת היו גם כאלה שצודדו בחברה: "יש המון מקרים שזה באמת מחפיץ ולא במקום, לא כאן. פמינה זו חברה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים והתמונה של הדוגמנית במוצרי החברה זה כמו שחברה שמוכרת כלי עבודה תשים תמונה של מקדחה. כך נראה לי", כתב אחד הגולשים ומישהי אחרת ציינה: "מחפיצה נשים? זו חברה של הלבשה תחתונה וכן אני רוצה לראות איך זה נראה על דוגמנית (רזה או מלאה זה לא משנה לי). כמעט בכל מודעת דרושים של חברה מסוימת מפורסמת גם תמונה של מה שהחברה מפרסמת".
בתגובה על פרסום המקורי מסרה החברה: “מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA מעסיק רוב נשי (95%) בשלל תפקידים שונים בחברה. בעולם בו אישה נעזרת במוכרת על מנת להתאים חזייה מחובתנו שאך ורק אישה תהיה זו שנכנסת לתא ההלבשה יחד איתה ומתוקף כך החברה מעסיקה אך ורק נשים בחנויות. בנוסף, בר רפאלי היא הפרזנטורית של המותג והחברה משתמשת בתמונות הקמפיין שלה לכלל המודעות, כולל מודעות הדרושות”.