פעילות גרילה הלילה (שבת-ראשון) בחוף מציצים בתל אביב: פעילות של ארגון "לוט"ם - היחידה ללוחמה בטרור המגדרי" הוסיפו לציור הקיר בחוף מציצים שמות של גברים שעמדו במרכזן של פרשות אלימות מינית במטרה ליצור "קיר המנציח את תרבות האונס".
זו הפעם השלישית בה משחיתות הפעילות את ציור הקיר המיתולוגי של רמי מאירי, בו מצוירים נערים המציצים למלתחות הנשים, בטענה כי הוא מהלל את תרבות האונס. מאז שהחלה מחאת הנשים בחודש דצמבר האחרון פנה הארגון והביע מספר פעמים מחאה נגד ציור הקיר, אך עיריית תל אביב יפו בחרה להתעלם מהטענות. הלילה כתבו הפעילות על גבי הציור שמות של גברים הקשורים בפרשות אלימות מגדרית שונות, כמו אלון קסטיאל, אייל גולן, משה קצב, אופק בוכריס ועוד.
"אם אי אפשר לנצח אותם, אפשר להצטרף אליהם: כשעיריית תל אביב יפו מתעקשת להנציח ולפאר את תרבות האונס על קיר המרחב הציבורי, ראוי שקיר ההנצחה יישא את שמותיהם של לפחות חלק מגיבורי התרבות הזו", נמסר מטעם הארגון, "מאנסים ועד מטרידנים מפוקפקים, מאלו שהורשעו בבית המשפט ועד אלו שהצליחו לחמוק מהעמדה לדין ומבקשים להתנער מהכתם המוסרי - כולם חלק מתרבות האונס, שמתייחסת לנשים כאל רכוש ציבורי ומטילה עלינו טרור מגדרי יומיומי. אין שום דבר מצחיק ושום דבר נוסטלגי בציור הזה. אנחנו לא נשתוק עד למחיקה מלאה של תרבות האונס מהמרחב הציבורי בכלל, ומחוף מציצים בפרט".
הפעילות הוסיפו כי אפילו בסרט המקורי "מציצים", שמהווה את ההשראה לציור, ברור שמעשה ההצצה למלתחות הנשים הוא פסול: "אפילו בסרט המיזוגני 'מציצים' שיצא לפני 45 שנים, כשאלטמן הקטן נתפס מציץ למקלחות הנשים, יש הכרה מסוימת בכך שהמעשה פסול והוא 'נשפט' ומוענש על ההצצה. הציור מנציח במרחב הציבורי את הפשע, פעולת ההצצה, ונותן לו לגיטימציה, תוך התעלמות מהביקורת והסנקציה שבסרט".
בשני המקרים הקודמים בהם הושחת הציור פעלה העירייה במהירות למחיקת הכיתובים של לוט"ם ולהשבת הציור לקדמותו.