לקראת השקת העונה החדשה של "נינג'ה ישראל" (שבת, 21:15) קיבלנו, כל עובדות ועובדי מאקו, מייל עם פרסומת לשעון הנינג'ה הרשמי של גרמין שיצא לכבוד עליית הסדרה. אבל לא על השעון רצינו לדבר - אלא על הפרסומת שמאוד מאוד ריגשה אותנו.
הפרסומת מצולמת מנקודת מבטו של ילד שמתאמן על מסלול מכשולים בסגנון נינג'ה ישראל. בולי עץ, חצר מקבילים, חבלים וסולמות, עד הרגע בו הוא לוחץ על כפתור הסיום של המסלול רק בשביל לגלות שהילד הוא בעצם - ילדה!
עכשיו, אנחנו לא יודעות מה איתכם, אבל זה הרגע בו ממש התחלנו לדמוע (טוב, חלק מאיתנו לפחות) - ההצגה הנונשלנטית הזו של ילדה בסיטואציה, שעד לפני זמן לא רב בכלל הייתה שמורה לבנים, בלי לעשות מזה עניין, בלי כותרות מפוצצות של "גם בנות יכולות", בלי לנסות ולגזור קרדיט (גילו נאות: אף אחד לא אמר לנו להרים לפרסומת הזו, זו לגמרי יוזמה אישית שלנו), יש בה התקדמות אדירה בכל הנוגע למסרים שאנחנו משדרות ומשדרים לילדות והילדים שלנו בדרך לעולם שוויוני וטוב יותר.