מריה ורועי מכירים מגיל 17, אבל לקח להם כמה שנים טובות להבין שהם נועדו להיות ביחד. שלושה חודשים אחרי שהפכו לזוג מריה כבר קיבלה "טבעת הצהרת כוונות", ושנה לאחר מכן הגיעה ההצעה הרשמית. בהיותם זוג אורבני, יצירתי וכזה שחי את הרשתות החברתיות, היה ברור שיום החתונה יהיה יוצא דופן.
כדי לוודא שיום החתונה יהיה חגיגי (ויצטלם מדהים), ביקשו בני הזוג מהאורחים (באתר החתונה) להגיע "בלבוש הולם למסיבת קוקטייל" – שמלות ערב לנשים, חליפות לגברים. למרבה ההפתעה (בהתחשב בקוד הלבוש הישראלי הרגיל בחתונות), האורחים שיתפו פעולה. "האורחים ממש הפתיעו אותנו בהשקעה שלהם", משחזרת מריה. "הבנות השקיעו בתסרוקות ושמלות ערב, הגברים הגיעו עם עניבות ופפיונים, זה היה כיף גדול".
מכיוון שגם החתן וגם הכלה מגיעים מתחום המדיה החברתית (מריה עובדת בחברת blonde 2.0, ולרועי יש חברה שמייעצת לסטארטאפים), היה ברור שיהיה לעיסוק שלהם חלק נכבד בחתונה. "האוסף הכי גדול שלנו הוא אוסף תמונות הסלפי שלנו. בחבר'ה כבר מזמן זכינו במקום הראשון בתחרות הזוג הדביק, עם מספר התמונות הגדול ביותר, והחתונה איפשרה לנו באופן הומוריסטי ומודע לצחוק על כולם בחזרה ולנסות להדביק את כל האורחים במחלת ההאש-טאג והתיוגים. לכן, לכבוד החתונה החלטנו לעשות הפוך על הפוך ובמקום לחלק כרטיסי הושבה רגילים לאורחים הדפסנו תמונות סלפי שלנו מהאינסטגרם והשתמשו בהם כפתקיות הושבה. אפילו הצלחנו לקשר בין התמונות לאורחים, מה שריגש את האורחים מאוד. בנוסף, עדכנו את האורחים שלחתונה שלנו יש האש-טאג מיוחד – MARIAHEARTROY# - וביקשנו מהם לצלם ולתייג עצמם כבר משלב הארגונים. כבר אחרי שסיימתי להתארגן, בזמן שהמלוות שלי הסתדרו והתאפרו, נהניתי לשבת עם האייפון בסלון ופשוט לעבור על כל התמונות המתוייגות של האורחים, בזמן שהם מתארגנים לחתונה בבתים שלהם. לאט לאט התמונות התרבו וכמו כך ההתרגשות לקראת המפגש עם כל האורחים".