אחרי שאפי, 33, מהנדס חשמל, ראה את התמונה של מורן, מנהלת תקשורת שיווקית בת 31, תחת "אנשים שאתה אולי מכיר" בפייסבוק, הוא התלהב ופנה לחבר משותף כדי להפוך את הבחורה הזאת לאחת שהוא בטוח יכיר. הניסיון הראשוני לא צלח שכן מורן הייתה תפוסה באותו הזמן. אבל כשהתפנתה ממערכת היחסים ההיא, הייתה זו מורן שיצרה קשר. הדייט הראשון נקבע ל-30.7.12.
שנה בדיוק לאחר מכן, ב-30 ביולי 2013, הם עמדו תחת חופה וקידושין. בשנה הקצרה שחלפה, הם הספיקו לעבור לגור ביחד, לנסוע בעולם, ובעיקר להבין שזה קשר שנועד להיות. מרגע ההצעה, היה ברור לזוג המאוהב שהחתונה תקבל גוון מעניין , שונה , אחר. בראש ובראשונה, הם רצו חתונה מהנה לכל המשתתפים ולכל הגילאים. היה להם חשבו שהיא תשדר יוקרה נטולת פלצנות והיה דבר אחד שהם לא הסכימו לוותר עליו: ליהנות כל הדרך עד לשבירת הכוס.
הקונספט שנבחר היה "עליסה בארץ הפלאות" שהוא אחד הסיפורים האהובים על הכלה. "היה לנו חשוב שהעיצוב יהיה בקו אחיד, לא מוגזם ויעניק לחתונה ניחוח של חו"ל", היא אומרת לנו. תהליך הגדרת העיצוב החל בבניית לוח השראה ב-pinterest שהפך למוחשי על ידי צוות "הבאר של סבא", המקום בו התחתנו. מכיוון שהקונספט המדובר יכול היה בקלות להיות ילדותי או משוגע א-לה טים ברטון, הזוג החליט ליצור אותו בסגנון וינטאג' Shabby Chic עם נגיעות של הגאון טים ברטון.
ובהשראת הקו הזה - עוצבו ההזמנות לאירוע, עיצוב מרכזי שולחן בסגנון מסיבת התה (מפתחות/שעונים) , עששיות וקלפים נתלו על ענפי העצים בפרדס, פתקי הושבה בצורת קלפים, בלוני הליום בצורת לבבות אדומים שהופרחו לאוויר רגע לאחר שבירת הכוס ומניפות שהפיקו בעצמם עם הכיתוב we are all mad here.
הערב הצבעוני המשיך גם במסיבת הריקודים שבמהלכה חולקו לאורחים כובעי בלונים על ידי "הכובען המטורף" שנשאר במקום והכין להם כובעים על פי מה שהם ביקשו. ומתנת ה-giveaway שחולק לאורחים היה כוסות שוט עם הלוגו שלנו וסלוגן "drink me" ועל רכב החתונה נכתב: "and they lived happily ever after". וזה בדיוק מה שאנחנו מאחלים לכם: רק חיים מאושרים.
>> לעוד חתונות מקסימות במדור
נשים עכשיו גם בפייסבוק: בואי, הקפה עלינו