כשמדברים על וולנס, אי אפשר שלא להזכיר את השם מייבן. המותג המצליח נולד מתוך שילוב של עולמות הטיפוח עם עולמות הבריאות, הוויטמינים, המינרלים והצמחים. היום כבר ברור שבריאות ויופי הולכים יד ביד, ומתוך ההבנה הזו נוצרו המוצרים של מייבן: שמפו, מרכך, קרמים וסרומים, ולצדם תוספי תזונה לשינה איכותית יותר, לאפקט אנטי-אייג׳ינג, למראה חלק ונקי ולשגרה אופטימית ורגועה. כדי להשלים את שגרת הטיפוח לשיער, למשל, בנוסף לשמפו ולמרכך, יצרו במייבן את קפסולות Richer. מצבי לחץ, חוסר איזון או מחסור בוויטמינים, מינרלים ורכיבי תזונה מסוימים משפיעים על השיער שלנו. Richer אורז את מה שהגוף צריך כדי שכל יום יהיה Good Hair Day: לא פחות מ-20 רכיבים איכותיים, הכוללים ביוטין, אבץ, קליפת עץ האורן וגינקו בילובה. כשמתחילים להשתמש במוצרים של מייבן מגלים כמה קל לבנות שגרת וולנס פשוטה ומדויקת, וכמה נעים ומחמיא האפקט שלה לתחושה האישית ולמראה החיצוני.
בין אם המוצרים של מייבן הם כבר חלק מהשגרה שלכם ובין אם עדיין לא גיליתם אותם, יש לנו חדשות טובות בשבילכם: החברה משיקה בימים אלו מועדון לקוחות חדש ומשתלם במיוחד. השיטה היא נקודות: כל שקל שווה נקודה אחת, כך שרכישה של 200 שקלים, למשל, תזכה ב-200 נקודות לחשבון. פתיחת חשבון מזכה ב-25 נקודות, ביקור בעמוד הפייסבוק - 30 נקודות, ומתנת יום הולדת - 100 נקודות. יש גם מבצע חברה מביאה חברה - במסגרתו את מקבלת 500 נקודות, והחברה מקבלת 50 ש״ח הנחה להזמנה הראשונה שלה מעל 289 ש״ח.
הנקודות הנצברות בחשבון שוות כסף: כל 100 נקודות שוות 10 שקלים, ואפשר להשתמש בהן כדי לקנות מוצרים לבחירה תמורת מימוש נקודות בלבד, ללא שילוב של כסף. והכי טוב? ההצטרפות למועדון היא חינמית לחלוטין.
"מועדון הלקוחות שהשקנו לאחרונה הוא צעד משמעותי נוסף לחיזוק השירות וחוויית הלקוח במייבן״, אומר קובי שנהב, מנכ״ל מייבן. ״החיבור הישיר שלנו עם לקוחות החברה מאפשר לנו להכיר את הצרכים והרצונות שלהם לעומק. במציאות הנוכחית אנחנו מחוייבים להיות בתנועה מתמדת, לחדש ולרגש בכל פעם את הלקוחות שלנו במייבן״.
אז למה אתם מחכים? היכנסו כעת לאתר של מייבן כדי להתרשם ממגוון המוצרים שלהם לטיפוח העור, טיפוח השיער ובריאות הגוף והנפש, והצטרפו למועדון הלקוחות החדש - ללא עלות.