למרות שרובנו היינו שמחות לקבל הזמנה מהדוגמן העירום כמעט לחלוטין בפרסומת החדשה של רוטב Kraft Zesty, אך מסתבר שמיליון נשים אמריקאיות בעיקר מעוניינות שהוא יתכסה בשמיכה בחזרה ויניח לרוטב האהוב שלהן. המודעה שבה נראה גבר מצודד מכוסה באזוריו האסטרטגיים בשמיכת פיקניק פשוטה עוררה סערה ברשת בקרב קבוצת נשים בשם "מיליון אמהות". במכתב זועם לחברה קרפט זסטי (Kraft Zesty) שמפרסמת את הרוטב המפולפל, דורשות הנשים שהפרסומת תוסר שכן "אין שום סיבה שהחברה תשתמש בסקס על מנת למכור רוטב לסלט!". אחרי שהורגלנו ששדיים הם הפיתרון המהיר והשימושי למכור כל דבר שזז, מעניין לראות מה קורה כשגבר חושף עור כדי למכור מוצר שאין לו שום קשר לריבועים שעל חזהו.
"הקמפיין מעליב ומציע שנשים הן מרוכזות בעצמן וולגריות"
"מעציב אותי שנשים מזילות ריר על הפרסומת הזאת כמו חבורה של חיות. איפה הכבוד שלכן? למען השם, כבדו את עצמכן או שאף אחד אחר לא יעשה זאת. אם המוצר מפורסם על ידי גבר חצי עירום, אולי זה לא כזה טוב. הקמפיין מעליב ומציע שנשים הן מרוכזות בעצמן וולגריות. אני לא מסכימה ולא אקנה מהמוצר הזה כל עוד זו הצורה בה הוא נמכר", כתבה אחת המוחות. גם בעמוד התלונה של "מיליון אמהות" נכתב: "נוצרים לא ייקנו את הרטבים של קרפט עד שהם לא יטהרו את הפרסומות שלהם. הצרכנים שהם מנסים למשוך, נשים ואמהות, הן בדיוק הלקוחות שהם מגרשים. מי ירצה מוצרים של קרפט במקרר או במזווה אם מה שהמוצר מייצג זה את הוולגריות הזו?"
mako נשים עכשיו גם בפייסבוק: בואי, הקפה עלינו
עם זאת, היו גם תגובות קצת פחות שמרניות בין הנשים. "בבקשה אל תפסיקו את הקמפיין עם מר זסטי על השמיכת פיקניק. נשים אוהבות את זה ורוצות עוד!" בסקר שנערך על ידי ה-Today Show לגבי הפרסומת 55% מתוך 157,187 נסקרים טענו שהפרסומת "משעשעת ונעשתה בצורה כיפית". לעומתם, 45% טענו ש"הפרסומת בוטה מידי". על פי השדרן אל. ג'יי רודס, "הפרסומת עושה פרודיה מהסקסואליזציה של נשים שמוכרות מוצרים שלא קשורים לפרסומת עצמה. כמובן, זה הרבה יותר נחמד לראות יותר עור גברי על המסך ובפרסומות מודפסות. היו יותר מדי ציצים והרבה פחות מדי ריבועים מזה זמן רב מדי".
אז מה דעתכן, בוטה מידי או סקסית ומעוררת חשק עצבני לסלט?