הגברים היפנים לא מפורסמים בליבידו לוהט במיוחד, וכאשר מנסים לחשוב על נער שעשועים יוקרתי, שמוכר את גופו וכבודו עבור סכומים עצומים של כסף, בדרך כלל מככב בתסריט בחור ממוצא לטיני. ובכן, כדאי שמישהו יעדכן את תיקיית הסטריאוטיפים, מכיוון שאחד מנערי הליווי היקרים בעולם אוכל את מזון היוקרה שלו רק בצ'ופסטיקס, ועונה לשם היקארו איזווה.
איזווה מכנה את עצמו "מלך המארחים", וטוען כי את כישוריו החברתיים המפוקפקים רכש כשעבד כאיש מכירות בחברה שהפיקה טקסי חתונה ולוויות. "אנשים לא סוגרים איתך עסקה כי המוצר שאתה מציע טוב – אין להם באמת דרך לדעת את זה לפני שהם מקבלים אותו", שוטח איזווה את משנתו. "הם סוגרים איתך עסקה כי הם בוטחים בך. כך למדתי לשווק את עצמי כדי למכור את מה שקידמתי - ועכשיו אני פשוט משווק את עצמי, בלי למכור משהו נוסף".
עוד בערוץ הנשים:
- עוגות החתונה הכי שוות בישראל
- ככה רזיתי, בלי ספורט ועם שוקולד
- האם נפגעות תקיפה מינית יכולות לחזור ליהנות ממין?
חולמות שיתאהב בהן ויהפוך אותן לבנות הזוג שלו
לדבריו, התפקיד שלו הוא "פסיכיאטר עם יתרונות נוספים", והוא משקיע זמן רב בפלרטוט והקשבה ללקוחותייו הרבות, ולא תמיד מסיים את הערב במיטתן. "בניתי את עצמי כך שאני דורש – ומקבל – 200 אלף דולר לערב עם לקוחה", מתרברב איזווה. "נשים רוצות ריגוש, הן מקוות להרגיש פרפרים בבטן וגירוי עצום, ואת כל זה אני מספק להן".
באופן אירוני למדי, רבות מלקוחותיו של איזווה הן "מארחות" בעצמן, ומגיעות אליו אחרי משמרת במועדונים היוקרתיים ביותר בטוקיו, שם הן מבדרות גברים תמורת כסף, שאותו ישלמו בהמשך הלילה לאיזווה. לקוחות אחרות הן פשוט נשים אמידות שיכולות לשלם על תשומת הלב המזויפת – ובסתר לבן מפנטזות להפוך לבת זוגו האמתית. "כל אחת מהבנות שמגיעות אליו חולמת שהוא יתאהב בה ויהפוך אותה לחברה שלו", אמרה אחת הלקוחות החוזרות, שהתראיינה לאתר VOCATIVE. "הוא פשוט גורם לכל אחת להרגיש הכי מיוחדת בעולם".
וכאמור, כשרונותיו של איזווה מתומחרים היטב. לדבריו, כל החפצים בדירתו המעוצבת הם מתנה מלקוחות, שלא הסתפקו בתשלום הנקוב ורצו להרעיף עליו עוד ועוד. "השעון שלי הוא היחיד מסוגו ביפן. המספר הסידורי שלו בסדרת הייצור המוגבלת הוא 2 – ומספר אחת מקשט את היד של בראד פיט", מתרברב איזווה. המגירות והמדפים בדירתו מתפקעים מרוב נעלי יוקרה, תכשיטי יהלומים ובקבוקי אלכוהול באלפי דולרים, ולדבריו "אני לא מקבל מתנות שאני לא רוצה. הלקוחות שלי חכמות מספיק כדי לשאול אותי מה אני מעדיף לפני שהן קונות, ואני בוחר לבד מה לקבל".