לפרסם אתר היכרויות לבוגדים זה אף פעם לא משהו שיכול לעשות טוב לרזומה שלך. בטח שלא התכוונת לעשות את זה. זה בדיוק מה שקרה לז'קלין, דוגמנית אמריקאית למידות גדולות שנחרדה לגלות כי דמותה ה"מפחידה" נוצלה לפרסומת עבור אתר מפוקפק. לדבריה, התמונה הלא מחמיאה בעליל בה נראית ז'קלין בביגוד מינימלי ומעליה הכיתוב "האם אישתך הפחידה אותך ליל אמש" צולמה לפני שנים רבות, והועברה ללא רשותה לקמפיין הפרסום הפוגעני של אשלי מדיסון, רשת חברתית ואתר הכרויות עבור קהל הבוגדים.
גבר בוגד בגלל שהאישה שלו שמנה?
כשגילתה ז'קלין שתמונתה משתרעת על פני עמוד שלם בעיתון ה"New York Metro", ניתן לומר בוודאות שהיא לא מיהרה להתקשר להורים בגאווה. לדבריה, מדובר בעוד מקרה של הבכת הגוף. "יש בעיה עצומה ברחבי העולם והיא הבכת הגוף הנשי. לא רק גופן של נשים שמנות, זה נוגע לכל הנשים", היא מסבירה לאתר ג'יזבל. "אישה במידה 36 רואה את הפרסומת הזו וחושבת לעצמה 'אם אפסיק להישאר כזו קטנה, בן זוגי יבגוד בי'. אישה במידה גדולה רואה את הפרסומת הזו ואומרת 'אני חייבת להוריד 14 ק"ג'. אישה במידה עוד יותר גדולה, תחשוב שהיא לעולם לא תמצא אהבה".
באופן מפתיע, ניכר כי הקושי הגדול עבור ז'קלין אינו טמון בגניבת התמונה ללא אישור, אלא השלכותיו על הציבור. לדבריה, תמונה כזאת רק מאשרת את הסטריאוטיפ הרווח בחברה - שטוען שנשים מלאות מעוניינות באופן פתטי באהבה ובאמון, באופן שדוחה את הגבר. "לא מספיק שקיים עסק המרוויח כסף מבגידות וניאוף, הם ללא בושה מפילים את האשמה שגבר בוגד כי האישה שלו שמנה. הם כלל לא מתייחסים לבעייתיות של הגבר להתחייב ולקיים אמון הדדי. זה בדיוק אותו הלך מחשבה כמו אנס שמאשים את הנאנסת במעשה משום שהתלבשה חשוף".
האתר מאחורי הפרסומת השערורייתית הוא "אשלי מדיסון", רשת חברתית ואתר הכרויות שנוסד ב-2001. האתר, באופן לא מפתיע, נשפט לא פעם על עמדתו יוצאת הדופן ושוברת הטאבואים על רומנים מחוץ לנישואין. נואל בידרמן, מנכ"ל ומייסד האתר, צוטט מוקדם יותר השנה באומרו כי "השירות מקשר בין בני זוג במערכת יחסים עם פרטנרים פוטנציאליים לסקס, על מנת להציל את הנישואין".
גדולה, יפה וחשופה
"אני גדולה, אני יפה ואני חושבת שנשים בכל המידות הן יפות. יופי מעולם לא היה במידה אחת". ז'קלין גאה בגוף ה"סופרסייז" שלה, והיא כיום כוכבת של אתר פורנו לחובבי מידות גדולות, BBW ('Big Beautiful Women'). נשמע כמו ג'וב שסותר את כל האגנדה שלה? בהחלט כן. אבל היא ממשיכה לנמק כי ישנו הבדל תהומי בין קהל היעד של פרסומת אתר הבגידות ובין אנשים המבקרים באתר "שאוהבים לראות נשים גדולות ויפות".
מר בידרמן מצדו מסרב להתנצל על השימוש בתמונה, ואף טוען כי עשו לה טובה אחת גדולה. "האישה הזו צריכה להגיד לנו תודה שהשתמשנו בה בפרסומת שלנו. היא מקדמת את אתר הפורנו שלה דרך הבאזז התקשורתי שנוצר. היא הוציאה את התמונות הללו ביודעין שלא מדובר בתמונות 'לשימוש פרטי' בלבד. עכשיו היא מקבלת את כל הפרסום והכוח שהיא צריכה". אז מי כאן הביצה ומי התרנגולת? אנחנו כבר הלכנו לאיבוד.