אנחנו רגילים לחשוב על בובות ברבי כעל אחד מסממני דיכוי הנשים הגדולים ביותר ולא פלא; פרופורציות הגוף שלהן בלתי אפשריות (וגם אכן לא ריאליסטיות) והן מחנכות ילדות קטנות שעליהן להיות מאופרות כל הזמן, להתלבש בצורה אופנתית ולדאוג למראה החיצוני שלהן. אלא שהפרסומת החדשה מבית מטאל (החברה שמייצרת את הברביות), באה לאתגר את התפישה ה"קלאסית" לגבי הברבי ולהראות לנו את הצד האחר – והחיובי - שבמשחק בבובה המפורסמת.
עוד בערוץ הנשים:
- פרסומת חדשה מעודדת דימוי גוף חיובי גם אצל גברים
- אמרו לה לרזות, אז היא השמינה והפכה לדוגמנית מידות גדולות
- מפתיע: מודעות ישנות עודדו השמנה
אז מה קורה כשילדה קטנה נכנסת לכיתת לימוד על תקן המורה, למרפאה וטרינרית על תקן הד"ר, או למוזיאון המדע על תקן המדריכה? את התשובה – המקסימה – תקבלו בסרטון ההעצמה הזה, שבהחלט העלה לנו חיוך גדול על הפנים וגם חשק עז ונוסטלגי ללכת לשחק בברביות.