חברת מוצרי הטיפוח "דאב" יוצאת בקמפיין יופי עולמי שלישי בשם המאוד פופולרי עכשיו - "סלפי". במסגרת הקמפיין החברה מתעדת את מערכת היחסים בין נערות מתבגרות לאמהות שלהן באמצעות טרנד "הסלפי". נערות ואמהות התבקשו לצלם את עצמן ולנסות לייצר את התמונה המושלמת ו"הטבעית" ביותר מבחינתן. "כשאני עומדת מול המראה אני מכסה את היד שלי או חלק ממנה כדי להפוך אותה לצרה יותר", אומרת נערה לאמה והיא משיבה: "בחיים לא הייתי מנחשת שעשית זאת בשביל התמונה".
הקמפיין ממחיש עד כמה הבנות מתוסכלות עד אשר יצליחו לצלם את תמונת הסלפי הטובה ביותר והאמהות מבינות דרך הסלפיז, שהן העבירו להן חלק מהחוסר ביטחון שלהן גם לבנותיהן. האמהות והבנות שהשתתפו בקמפיין התבקשו לצלם סלפי שממחיש את החלקים בגוף שהן פחות אוהבות ומנסות להסתיר או לטשטש.
התמונות המשותפות של כל האמהות והנערות הוצגו בגלריה, בה שיתפו אחת את השנייה מה הכי קשה להן כשהן מתבוננות בתמונות של עצמן והיכן נחשף החוסר ביטחון שלהן בתמונה, "אני שונאת את כל הפרצוף שלי", אמרה אחת הבנות, ואחרת הוסיפה: "אני פשוט נראית כמו בן אבל קיבלתי את זה אז למה אנשים ממשיכים לומר לי את זה? זה פשוט פוגע בי".
ואכן ניכר שרוב הבנות שהשתתפו בקמפיין ניסו להסתיר את הידיים שלהן בסלפיז, הצמידו את השיער, צימקו את הלחיים בהתאם לאידיאל היופי הרווח בקרב נערות צעירות.
"מטרת הקמפיין היא שנשים יגדירו מחדש את מושג יופי ויבינו שחוסר ביטחון לעיתים מסתתר מאחורי התמונות האישיות שלהן", הצהירו בחברת "דאב". קמפיין היופי של החברה מגלה כי 62% מהנשים חשות שהן אחראיות להגדרת מושג היופי ולעומת זאת 55% מהנשים מאמינות שהמדיה החברתית משחקת תפקיד גדול יותר בהגדרת מושג היופי לעומת המדיה המסורתית.
חברת "דאב" יצאה עם הקמפיין "יופי אמיתי" שחלקו הראשון החל בצילום הפרסומת "את הרבה יותר יפה ממה שאת חושבת", במטרה להוכיח לנשים שהן המבקרות הגדולות ביותר של עצמן ולאחר מכן יצאה בקמפיין "ביישנית מצלמה" בו בדקו מדוע נשים מבוגרות הפסיקו לחשוב שהן יפות והתביישו להצטלם ליד בנותיהן הקטנות שנמצאות זמן רב מול המסך.