קפה נמס עלית רוצים להראות שאין כמו קפה טוב לזוגיות יציבה. בפרסומת הראשונה בסדרה היה זה גבר בלתי רומנטי בעליל שלוקח את חברתו לבית הארחה עלוב כדי לחגוג את יום השנה לזוגיות המאושרת. זו מתבאסת קשות עד שלבסוף מתרצה רק בזכות דברי חנופה וכוס קפה שהגבר הכין לה.
בפרסומת השנייה בסדרה, קיבלנו סצינה הפוכה בעליל: טייס מסוקס מעביר תדריך בבסיס, כשלפתע פורצת פנימה אשתו. היא אוחזת בידה עוגה, וחושפת את קלונו (כלומר, את כינוי החיבה המטופש שלו - צ'ופצ'יקון) בפני חבריו לטייסת. הגבר הופך, כמובן, מושא להסתלבטויות בלתי נדלות, והמחלוקת בינו לבין אשתו מיושבת רק כאשר היא מכינה לו ספל קפה. לא לפני שהוא מתבכיין קלות על כך שהיא "קיצצה את כנפיו", והיא, בתגובה, מביעה צער רב ומתחננת להתפייס.
האם מדובר בסיטואציה לגיטימית מחיי היומיום, או שמא במסר שוביניסטי סמוי? הדעות ברשת סותרות בנוגע לפרסומת החדשה של נס קפה עלית.
לעמוד הפייסבוק של קפה נמס עלית עלו תגובות נזעמות: "וואו, הצלחתם לדחוף לפרסומת אחת גם את זה שנשים מכינות קפה וגם את זה שהן הורסות לגברים את הקריירה. פרסומת שעושה חשק לשתות ציאניד, לא קפה", "דוחה, דוחה, דוחה", "שאפו על המיזוגניות" ו"פרסומת שפלה" הן רק חלק מהתגובות החריפות שכתבו גולשים, והיה גם מי שמחה על תזמון עליית הפרסומת - בסמוך ליום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים.
עם זאת, היו לא מעט גולשים שלקחו את הסרטון בקלילות, ופירשו את המסר כהומוריסטי: "אין לאנשים חוש הומור?", תהה גולש אחד, וגולשת אחרת כתבה: "איזה כבדים. על כל דבר מחפשים מה לא בסדר. פרסומת חמודה בהחלט!". גולשת נוספת סיכמה וכתבה: "בתור אישה, זה שטויות. די להיות קטנוניים!".
מקפה עלית נמסר בתגובה כי "מדובר בקמפיין הומוריסטי שהוא חלק מקו פרסומי שמלווה את המותג ומראה סיטואציות מחיי היום יום של זוגות. אנו מתנצלים אם מישהו נפגע מכך. לשם השוואה, בקמפיין הקודם שלנו הגבר הוא זה שהכין את הקפה".
עוד בערוץ הנשים:
>> מה עושה אישה כשהיא תקועה בפקק תנועה?
>> "עשיתי הפלה כדי לא לפגוע בקריירה שלי"
>> "אני במקלט לנשים מוכות? מה לי ולזה?"