לרובנו יש אחת לפחות אחת כזאת במגירת הלנז'רי: חזיית פוש אפ – הגביע הקדוש של החזה הקטן, וללא ספק אחת ההמצאות המועילות ביותר למין הנשי והגברי גם יחד. ועכשיו מגירת ההלבשה התחתונה שלנו מסופקת עוד יותר: מתברר שיותר נשים רוכשות יותר חזיות פוש אפ לאחרונה, אז מה גרם לנו לפרגן לפרונט לאחרונה? מומחים מעריכים שמדובר בסממן לכך שהמצב הכלכלי משתפר. אנחנו תמיד אוהבות לתרום.
נשים קונות יותר? המצב משתפר
העובדה ש"ויקטורי'ס סיקרט יצאה בליין MIRACULOUS bra – חזיות פוש אפ יקרות במיוחד – בהחלט עשתה את שלה. עלותה של החזייה אינה שווה לכל נפש – מחירה נע בין 49.50 ל-250 דולר ליחידה, בהחלט מחיר גבוה יחסית למחירים שמציעה רשת הלנז'רי המצליחה. אבל זה לא מפריע לאמריקאיות להתפרע ולרכוש את הפנומן בהמוניהן. מתברר שהחזייה מבטיחה להוסיף מיד 2 מידות קאפ ולהעניק מחשוף מקסימלי, והנשים ברשת גועשות ומרוצות ושולחות את חברותיהן לרכוש לעצמן גם. ואם המכירות של פריטים נשיים יקרים עולות, זה אומר שגם הכלכלה בדרך למעלה.
"זה לא הגברים שרוכשים אותם לנשים שלהן, אלה נשים שקונות את החזיות האלה", אומר אנליסט שיווק ל-Usa today. "וזה אומר המון על מצב הכלכלה". למה זה ככה? כשיש משבר, אנשים קונים לאחרים ולא לעצמם, עצם העובדה שנשים מרשות לעצמן את הקנייה היקרה הזאת, אומרת שהמצב משתפר. מה גם שהחזיות הללו הן בהחלט לא הכרח המציאות עבור מי שנמצא בקשיים, ולצד העלייה במכירות שלהן, ניכרת עלייה כללית במכירה של פריטים לא הכרחיים מתחום הלייפסטייל, כמו בשמים יקרים ותכשיטים.
זה אמור לשמח אותנו שאנחנו מוציאות יותר כסף על לגרום לחזה שלנו להיראות הרבה יותר גדול ממה שהוא? אנחנו לא בטוחות. סביר להניח שזה עדיף מלהוציא את הכסף הזה על שתלי סיליקון. והכי בטוח, זה שאף אחת עוד לא קנתה את חזיית 2 מיליון הדולר של ויקטוריה'ס סיקרט.