נשים חוות הטרדות בכל מקום במרחב הציבורי: ברחוב, באוטובוס בדרך לעבודה, לפעמים אפילו בעבודה עצמה. אבל אין שדה קרב מורכב ומתיש יותר כמו הבר או המועדון. גברים רבים מנצלים את התאורה העמומה ואת תירוץ האלכוהול כדי להיצמד לנשים - במקרה הטוב או לכפות את עצמם - במקרה הפחות טוב. הפחד שמישהו יגע בך, ישים משהו במשקה שלך או אפילו יגרור אותך לשירותים קיים תמיד, ופרשות כמו זו של אלון קסטיאל או האנס יניב נחמן ודאי לא עוזרות לתחושת הביטחון.
צוות הבר חייב לעבור הכשרה פעם בשנה שמספקת כלים לזהות הטרדה מינית; מינוי אחראי לצורך טיפול ותיעוד במקרים של הטרדה; ותליית שילוט ברחבי המועדון המבהיר שהמקום חתום על "יש אפס סובלנות כלפי הטרדה מינית". בפועל, אחת הביקורת המשמעותיות כלפי בעלי המועדונים היא שהם מסתפקים אך ורק בשלט.
עד כה, כל הפעילות במסגרת "לילה טוב" נעשתה בהתנדבות מלאה. כעת, היזמיות רוצות לעבור לשלב הבא ולהפוך לעמותה רשמית על מנת להצליח לממן את הפעילות שלהן. כדי לעשות זאת, הן צריכות כסף. הבוקר הושק קמפיין לגיוס כספים באתר הדסטארט, ומתוך 90 אלף שקל שהן מבקשות לגייס - הן קיבלו כבר כ-40 אלף.