מותג בגדי הים "מיס אנט", מתאים בדיוק למי שמאסה במותגים שמשווקים מיניות באמצעות ילדות צעירות מאוד או פריטי לבוש שאבדה מהם התמימות. ולקראת הקיץ הקרוב, משווקת קולקציית בגדי ים פמיניסטיים למי שרוצה להעניק גם ערך מוסף
על בגדי הים השלמים של "מיס אנט", על השם השחיינית האולימפית אנט קלרמן, מגיעים בשלל צבעים (וממש לא רק בוורוד) כבמרכזם מוטבעים משפטי העצמה שמדברים לילדות בדיוק בגובה העיניים. מייסדת המותג, עידית אלוני בת ה-38, הגיעה לשם לגמרי במקרה לאחר הולדת בתה הקטנה.
"אני בכלל עורכת וידיאו, אבל רציתי למצוא משהו אחר להתעסק בו אחרי שנולדה לי ילדה. חיפשתי פלטפורמה שאוכל להעביר בה מסרים שאני מאמינה בהם ובגדי הים האלו הרגישו לי נכון", מספרת אלוני – שהחליטה לעצב בגדי ים נוחים ושלמים בלבד.
"הגזרות מאוד קלאסיות, לא תמצאו פה ביקיני שמעוצב לנשים בוגרות. הם ילדותיים אבל לא מתיילדים. והכי חשוב – הם מייצרים הזדמנות לשיחה מעניינת בין ההורים לבנות שלהם. לכל גיל יש את המסרים שמתאימים לו בכל מה שקשור לפמיניזם ושוויון. הרי אפשר לדבר עם ילדה בת ארבע על מנהיגות, או להעצים אצלה את הכוח והחוכמה ופחות עיסוק ביופי", היא מסבירה.
גם הקמפיין של בגדי הים, למרבה הצער – דווקא מככב בתור עוף מוזר בשוק בגדי הילדים. בשונה ממותגים אחרים, הדוגמניות הצעירות לא מאופרות, לא "מדגמנות" ובהחלט לא משדרות פיתוי. "רצינו שיראו ילדות שמביאות את עצמן בלי פוזות והעמדות".
נציין, שברכישת בגד הים אתן גם יכולות לעשות מעשה טוב. שכן, למרות שמדובר בעסק עצמאי, אלוני תתרום 10% מההכנסות אל עמותת "המכללה", שמפעילה מעגלי תמיכה והכשרה מקצועית לשורדות זנות. "מבחינתי פמיניזם זו סולידריות נשים קודם כל. אז חשוב לי להחזיר ולא רק לעסוק בקידום עצמי".