מועדוני הכושר של רשת "סטודיו סי", הפכו לאחד ממרחבי האימונים המועדפים על נשים, כיוון שגברים מודרים מהפעילות בהם. וכשמכוני הכושר ידועים בתור סביבה גברית, לא בטוחה ומאיימת למתאמנות, סטודיו סי מציעים חלופה אידיאלית לנשים. אבל לא לכולן.
בסדרת הפרסומות החדשה של הרשת, שהושקה בתחילת החודש, ניתן לראות גבר מחופש לאישה, כדי לנסות ליהנות מהזכות להתאמן בסטודיו. עם זאת, פקידת הקבלה מגרשת אותו ומבקשת ממנו לעזוב בטענה שמדובר בסטודיו לנשים בלבד.
אין ספק שהרעיון לייצר מרחב אימונים בטוח לנשים הוא חשוב ומבורך, בוודאי כשרבות מאיתנו מוטרדות במכוני הכושר המעורבים. אך הבעייתיות בקמפיין של סטודיו סי, היא האבחנה בין נשים "ביולוגית", לבין נשים טרנסג'נדריות. כלומר, רק מי שנולדה אישה מורשה להתאמן, אך לא מי שמגדירה עצמה ככזו. כך שניתן להבין למה רבות מהן נפגעו מהפרסומת ומהנימה הטרנסופובית שניכרת בה.
"מדובר בפרסומת פוגענית ביותר, הומור רדוד ביותר ולמרות זאת הם ממשיכים בקמפיין השנאה", כותבת עורכת הדין רונית לירן – שקד, טרנסג'נדרית, בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה, שנפגעה גם היא מהפרסומת והחליטה להוביל חרם צרכני על הרשת: "בארצות הברית ביטויי שנאה הובילו לרצח נשים טרנסג'נדריות ולחקיקת חוקי שנאה שאסור לנשים טרנסג'נדריות להיכנס לשירותי נשים".
מסטודיו סי נמסר בתגובה:
"קמפיין הדיגיטל של הרשת כולל סדרה של סרטונים הומוריסטיים, כאשר קו העלילה המחבר ביניהם הוא ניסיונותיו של משה אשכנזי, בתפקיד עצמו, להתאמן ברשת המיועדת כל כולה לנשים בלבד. הפקידה מזהה אותו כמשה אשכנזי. כדרך האירוניה, הוא מנסה להתגנב לרשת במגוון תחבולות. תכלית הסרטונים היא המחשת ייעודה של הרשת ככזאת המותאמת לנשים, באופן היתולי מובהק. הרשת מתנצלת באם נפגעו רגשות הציבור מהסרטונים ומצהירה כי לא היה בכוונתה להעביר מסר מסוג זה, לא במישרין ולא בעקיפין".