מי מאיתנו לא ראתה חזייה שמימיית באחד האתרים און ליין שגרמה לה להחסיר פעימה? הצבע המושלם, ארבעים אחוז הנחה והתחרה מאחורה למות. אבל כשאת מתקדמת לקראת התשלום, מדמיינת את עצמך בחזיה המושלמת הזו, את נתקלת באזהרה המבאסת - נון ריפנדבל.
הסיכוי שהיא תגיע והכחול המושלם הוא בכלל אפור מלוכלך והתחרה מזכירה לך את החזיות של סבתא שלך הוא לגמרי אמיתי. ועזבי את זה, מדידה אחת מספיקה בשביל להבין שהיא עושה לך ציצים שפיציים כמו בקליפ מהאייטיז של מדונה. אבל מה? אי אפשר להחזיר.
כולנו מכירות את הצרה הזו עם רכישות בגדי הלבשה תחתונה און ליין – המחירים מפתים, הפריטים נראים לוהטים אבל העובדה שלא מדדנו אותם לצד אי היכולת להחזיר אותם הופכת את הרכישות הללו לבזבוז מייאש של כסף.
אז תקשיבו טוב בנות, חדשות מסעירות. מדיניות חדשה של "נסי לפני שתקני" מתרחבת ברשת המותגים און ליין, וכן היא מתייחסת גם לשוק ההלבשה התחתונה.
המותג האמריקאי ThirdLove יצא במדיניות חדשה המאפשרת ללקוחותיו 30 ימי חסד לפני שהן משלמות, על מנת שיחליטו אם הן רוצות לרכוש את המוצר או לא. כלומר, את מזמינה את הפריט, מסתובבת איתו קצת ואם מבינה שזה לגמרי לא את - פשוט מחזירה אותו ולא מחויבת. הסכום היחיד שכן תצטרכי לשלם עליו המשלוח, ומעבר לזה- חופשיה כציפור. "עד כדי כך אנחנו מאמינים במותג שלנו", אומרים בעלי החברה שמקדמים על המדיניות הזו שכנראה עובדת לא רע שכן מחזור ההכנסות שלהם עלה בהתאם.
גם חברת הלבשה התחתונה MeUndies המוכרת פריטי הלבשה תחתונה לגברים ולנשים, החלה להשתמש במדיניות הזו. כאן תוכלו לרכוש תחתונים וחזיות כאוות נפשכם ולהחזירם אותם אם התחרטתם עד 90 יום. כן, שמעתן נכון. המותג מבטיח 100% דמי החזר ללקוחות שיביעו חוסר שביעות רצון מהמוצרים גם אם זה אומר שהם שכבו אצלכם 3 חודשים. גם פה מדווחים בעלי האתר בעלייה ברכישות - ולפי סקר שערכו נמצא כי 20% מהרוכשים און ליין באתר טענו שהם רוכשים ממנו בגלל מדיניות ההחזרה הנוחה הזו
נראה שעוד ועוד מותגי און ליין סביב העולם הבינו את הפוטנציאל הכלכלי הטמון כאן ומאמצים את המדיניות החדשה הזו. השאלה המתבקשת היא רק מה עושים עם תחתונים שהוחזרו לאחר 3 חודשים, למשל.