Fatkini) מבקש להעצים נשים מלאות שרוצות להפגין את עוצמתן הנשית ואת ביטחונן העצמי על ידי פרסום תמונות שלהן בביקיני.
אחת לכמה זמן מופיע באינסטגרם טרנד חדש, אלא שבניגוד לטרנדים שמבקשים לחשוף מרווחי ירכיים, ריבועים עצבניים בבטן או עצמות בולטות בזמן שכיבה על הגב עם ביקיני, טרנד ה"פאטקיני" (#עוד בערוץ הנשים:
- בחני את עצמך: איזה שיר חופה את?
- 4 טרנדים חמים בעולם הטיפוח הישראלי
- ציורי עירום של הגוף הנשי כמו שהוא באמת
למרות שבעיני רבים צילומים של נשים מלאות בלבוש מזערי נתפסים כסוג של טאבו, עבור המצולמות מדובר ברגע של שחרור בעל משמעות חזקה במיוחד. ההאשטאג של "שמנות בביקיני", בתרגום חופשי, מוכר לנו כבר בזכות הבלוגרית גבי גרג. גרג מייצרת ליין משלה לבגדי ים לנשים מלאות, ומרבה לעשות שימוש גם בהאשטאג #Lose hate not weight (תורידו שנאה ולא משקל). שני ההאשטאגים הפופולאריים מבקשים ללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן לא משנה מה גודלו וצורתו.
"אני זוכרת שהלכתי בחנות וראיתי ביקיני באזור של הבגדים לנשים מלאות. התחלתי לבכות", נזכרת אחת מפעילות הפאטקיני. "זה פשוט היווה סמל לשינוי, זה היה כל כך מלא משמעות. אני לא רק עוברת על החוק שבנות שמנות לא לובשות ביקיני, אלא אני גם חווה חוויה גשמית של הרוח והשמש על הבטן שלי".