קמפיין "הגוף המושלם" של ענקית הלבשה התחתונה "ויקטוריה'ס סיקרט", שעורר סערה עולמית ואף גרף אלפי חתימות על עצומה שקראה להסירו לאלתר, היווה השראה לקמפיין נגדי. JD Williams, בית אופנה בריטי, החליט לאמץ את הסיסמה "חוסר שלמות מושלם", כדי להתנגח בקמפיין הבעייתי של "ויקטוריה'ס סיקרט". המטרה לתת ביטוי לסוגי מראה שונים שאינם עונים בהכרח על המוסכמה הגבעולית שהוצגה בקמפיין מעורר המחלוקת.
הקמפיין המקורי כלל דוגמניות כחושות להפליא שהופיעו במודעות תחת הכותרת "הגוף המושלם". הפרסומים זכו להד שלילי, ועצומה שפרסמו שלוש סטודנטיות בריטיות אף קראה להפסקת הקמפיין ודרשה מחברת ההלבשה התחתונה לפרסם התנצלות (וכבר אספה יותר מ-20,000 חתימות).
עוד בערוץ הנשים:
>> צפו: האישה הזאת הוטרדה 100 פעמים ביום
>> האם מתמודדת עם צלקת תזכה בתחרות מלכת היופי?
>> "אחרי החתונה, שאלו אותי אם ילדתי" - המהפך של מורן עזרא
חברת JD Williams ניצלה את האש השלילית שמשך המותג הבינלאומי, והיכתה בברזל בעודו חם וכחוש. "הקמפיין שלנו פונה לנשים בכל הגילים, הצורות והמידות", נמסר בהודעת החברה לתקשורת. "הדוגמניות במודעות שלנו נעות בין מידה 38 למידה 44, והרעיון שלנו הוא לקדם יופי כמקור לביטחון, ולא מודל בלתי אפשרי שנשים צריכות לשאוף אליו. אנחנו, כחברת אופנה, חשים אחריות כלפי נשים, ושואפים להציג להן מודל הגיוני".
סוזן רינגלד, מנכ"לית קרן BEAT העולמית לטיפול בהפרעות אכילה בירכה על קמפיין-הנגד. "אנחנו שמחים מאוד לראות את הקמפיין החיובי הזה, שנועד למזער השפעות שליליות על נערות ונשים. אנחנו צריכים לזכור ששלמות לא מגיעה רק בצורה אחת מסוימת, ולחשוב אחרת עלול להיות מזיק ומסוכן לחברה שלנו".
הקמפיין מלווה בבקשה מגולשות ברשתות החברתיות לחלוק עם העולם מה החלק החביב עליהן בגופן (תחת ההאשטאג FavouriteFlaw#), במטרה לתת לנשים אחרות השראה להסתכל על עצמן באור חיובי.