בינואר השנה, 120,000 נשים חתמו על עצומה שכוונה לחברת "ויקטוריה סיקרט" בדרישה להשיק ליין של חזיות עבור נשים שעברו כריתת שד. החברה שמטפחת את הדדיים הנשיים ועושה מהדוגמניות שלה מלאכיות, החליטה לסרב. משזה קרה, קמה אחת בשם שרון טי מק'לפלין-וובר, מנתחת פלסטית מניו יורק וכרותת שד בעצמה, להצליח במקום שבו ענקית הלנז'רי נכשלה. הפלסטיקאית שחלתה בעברה בסרטן בלוטות הלימפה, השיקה קולקציית חזיות תחת השם "קוטור אמיץ" (Courage Couture) שכוללת הלבשה תחתונה לשינה וכן ביקיני לחוף הים.
"הייתי חושבת שחברות הענק ירצו לעזור"
למראית עין, פריטי ההלבשה התחתונה שעוצבו על ידי מק'לפור-וובר נראים זהים למה שאנחנו פוגשות בכל חנות לנז'רי. אך לדבריה, הסוד הוא בפרטים הקטנים. "הליין נועד להתאים למשקלים שונים של שדיים תותבים, לצלקות ולנושאים אחרים שקשורים בכריתות שדיים", אמרה בראיון ל-Fashionista. "אני לא מבינה למה חברה כמו 'ויקטוריה סיקרט' סירבה לייצר זאת עבור נשים שעברו כריתות שד. יש לה את הכסף, האמצעים, המעצבים והיועצים כדי להפיק כל דבר שרק יירצו. זה לא שאני חושבת שלחברות ענק יש אחריות כלפי נשים שזקוקות לעזרה אחרי כריתות שד, אבל הייתי חושבת שהם פשוט יירצו לעזור".
בתמורה ל-85 דולר (כ-310 שקל), תוכלי גם אחת לרכוש את אחד מהפריטים בליין של מק'לפלין-וובר. אנחנו מודות שהכוונה והיוזמה של הגברת מבורכת ונכונה, אך העיצובים לא בדיוק עושים חסד עם הנשים הללו. יש בהחלט מקום שחברה גדולה תיקח על כך חסות ותציג גם את האישה, כרותת השד, באור סקסי ונשי יותר. מק'לפלים-וובר עצמה מקווה שליין "קוטור אמיץ" יצליח להתרומם ולהפוך לחברה שמסייעת לנשים שעברו את הניתוח המורכב. "אני גם מקווה שאחד מעיצובי הביקיני שלי יופיע ב'ספורטס אילוסטרייטד' על דוגמנית שעברה כריתת שד. כי גם כרותת שד יכולה להיות סקסית בדיוק כמו כל אישה".
>> חלתה בסרטן למרות שהתוצאות חזרו תקינות
>> ערכה מסיבת פרידה לשדיים שלה
>> אפקט אנג'לינה: מחירי הבדיקה הגנטית עולים