מה היה קורה לו במקום דוגמנית צעירה, רזה ובעלת עור פנים חלק ונקי היית נחשפת בסרטוני הפרסומת לנשים שנראות כמוך, עם נמשים, פצעונים או קמטים? אנחנו חושבות שזה היה יכול להיות נחמד ממש, ולכן התלהבנו מהמיזם של חברת הקוסמטיקה "ערוגות - טיפוח אורגני", שהחליטה להעלות קמפיין פרסומי מסוג שונה. "החלטנו שהפעם אנחנו לא מצלמות את הדוגמנית הקלאסית", סיפרה בעלת החברה אסתר לחמן (39), "העלנו פוסט בעמוד הפייסבוק שלנו שאנחנו מחפשות לקוחות שלנו שיהיו הפנים של המותג ושישתתפו ביום צילומים. קיבלנו אלפי הודעות מרגשות מבנות שאמרו לנו שהן מעוניינות ושזה נותן להן אומץ לאהוב את עצמן".
האישה הראשונה שצוות ערוגות בחר הרשימה אותן בסיפורה המיוחד. "לא יכולנו להשאר אדישים להודעה שלה. היא סיפרה שהכירה את המוצרים שלנו כשקיבלה אותם במקלט לנשים הסובלות מאלימות, לשם אנחנו תורמים, וכתבה שלהשתתף בצילומים תהיה עבורה הזדמנות לומר תודה. הייתה אישה בת 63 שכתבה לנו שהיא מרגישה בת 55 בזכות תזונה בריאה, ושהיא מלאה במקומות הנכונים וחיה ללא תסכול בזכות הגנים ובזכות הקב"ה. היא ביקשה להשתתף בצילומים כדי להראות לנערות שאפשר גם אחרת", ממשיכה לחמן ומספרת, "צעירה בת 36 כתבה שהיא סובלת מאקנה קשה באזור הלחיים, שהיא לא נוהגת להסתתר מאחורי האיפור ושהיא תשמח לקחת חלק בצילומים שהדגש בהם הוא לא על יופי ורזון. בסופו של התהליך בחרנו 18 נשים מכל רחבי הארץ, בגילי 22-63, בכל המשקלים, הצבעים והגבהים, שלכל אחת מהן הסיפור שלה. היו שם רופאת נשים, דולה ועובדת סוציאלית, וכולן היו נשים עוצמתיות ומדהימות".
התמונות מדברות בעד עצמן, והן מעבירות יופי כל כך בריא וטבעי - עד שברבות מהן קשה לזהות שמדובר בנשים שלא עובדות כדוגמניות. אחת מהנשים, שירז עייני בת ה-22, סיכמה: "בחיים האמיתיים אין פילטרים, הם מלאים בעליות וירידות, בשריטות, חצ'קונים (גם אחרי גיל ההתבגרות), סימני מתיחה, צלקות וכאבים. שכחנו איך אנחנו נראים בלי פילטרים, שכחנו את האמת. כל 'פגם' הופך אותנו למה שאנחנו, בכל אחד יש סיפורים שלמים, מצחיקים, עצובים ושמחים. כמו החיים, אין מושלם. היופי הוא בחוסר השלמות. להיות שלמה עם עצמי ולא מושלמת - זו לגמרי המטרה שלי".