ציצים, ירכיים, בטן וישבן - כל אלה נחשפים בצורה כל כך יפה בפרסומת החדשה של הרשת הבריטית הוותיקה מרקס אנד ספנסר. הרשת הבטיחה ללקוחותיה שיש בה מקום לכולן: מצעירות ועד מבוגרות, מרזות ועד עגלגלות, והיא לא תחדול עד שתוכיח את הנקודה. כעת היא משיקה את ליין ההלבשה התחתונה ומקיימת את ההבטחה במודעות פרסום חדשות. הראשונה והבולטת היא פרסומת בה מוצגים שלל מחטבים, תחתונים בגזרות שונות, חזיות לכל המידות על גופן של דוגמניות בכל המידות, בכל הצבעים.
ובאותה נימה: הרשת החליטה שלא ללהק דוגמניות מוכרות, אלא ללכת על כאלה שמייצגות את המראה של העם. טוב, בערך. אבל ללא ספק, בחרה בפנים שלא תיתקלו בהם בפרסומות בכל מגזין אפשרי, כאשר האג'נדה היא כאמור להראות שכל אחת יכולה, וכל אחת יפה בדרכה שלה. נכון שזה נשמע כמו ססמה שחוקה שכל אחד מנסה למכור דרכה את המוצר שלו, אבל אין מה לעשות - זה פשוט עובד עלינו הרבה יותר מדוגמנית דחלילית שמציגה לנו פנטזיה שהיא לרוב פשוט לא ברת מימוש.
לא מדובר בפעם הראשונה שהדבר נעשה, ויש להניח שגם ממש לא הפעם האחרונה. בשנת 2004 הייתה זאת רשת "דאב" שהשיקה לראשונה קמפיין שמקדש את היופי הנשי, על כל מידותיו. זו חשפה את הנשים האמיתיות, במידות השונות, בחזייה ובתחתונים. הקמפיין ההוא של דאב הדהד בהצלחה רבה, ואף תורגם גם לישראל עם נשים משלנו. מסתבר שהעולם צמא לזה גם היום.