שנת 2017 מסתמנת כשנת ההאשטגים. אחרי הקמפיין המודעות העולמי MeToo שהרתיח את הרשת בסוף השבוע האחרון – הגיע תורו של מאבק מודעות נשי לא פחות חשוב: #NoLessAWoman (לא פחות אישה), בשיאו של חודש המודעות לסרטן השד וביוזמתה של מעצבת האופנה סטלה מקרטני.
הגיבורה המרכזית בסיפור היא שאנון מונטגומרי, שלא רק חשפה את עצמה, אלא שיתפה את תהליך האבחנה, ההחלמה וההתמודות עם סרטן השד בעמוד האינסטגרן של מקרטני. "בחיים לא הייתי גאה יותר בגופי, יש לי שני ילדים, חליתי בסרטן השד ואני עדיין פה. תראו את היצירה המדהימה שהיא אני", סיפרה.
ההאשטג הוא חלק מקמפיין "פרויקט הצלקת", שהקדישה מקרטני לנשים שנלחמות בסרטן השד ונאלצו לעבור כריתה כחלק מתהליך המניעה או ההחלמה. המצולמות בפרויקט מופיעות ללא חולצה, חושפות באומץ את הצלקות שנותרו מהניתוח ומותירות אותנו מלאות השראה. עד כה מקרטני ליוותה כמאה נשים, חמש מהן לא שרדו עד עלייתו לאוויר. עד כה התיוג "לא פחות אישה" כבר צבר למעלה ממאות שיתופים של נשים עוצמתיות שניצחו את הסרטן.
\