מיזמי האופנה העוסקים בבגדי ים והלבשה תחתונה, בראשם ׳ספורטס אילוסטרייטד׳ ו׳ויקטורי׳ז סיקרט׳, הם מהמזיקים ביותר לדימוי הגוף של נשים וילדות בעולם. עד כה הביקיני היה שייך לשדופות בלבד, אלא אם כן מדובר היה בקמפיין למידות גדולות. כעת מגיעה חברת ׳ארי׳, מותג השייך ל׳אמריקן איגל׳, וטורפת את הקלפים: בקמפיין החדש, המכונה #AerieReal בחר המותג לשים במרכז את ברברה פררה, המכונה, כמה אירוני ונחמד, ברבי, דוגמנית בת 18 עם קימורים רבים בכל מקומות שבהם המציאות דואגת לקימורים, ולא הדיאטות והמנתח הפלסטי.
מידותיה של ברבי שונות מאוד מהמקובל, כשרוחב המותן שלה 76 סנטימטר והירכיים 112 סנטימטר, והיא והחברה גאים בכל אחד מהם. ״ליהקנו את ברבי להיות הפנים של ארי כי אין לה מה להסתיר,״ מסרה ג׳יין פויל, מנכ״ל החברה. ״היא חזקה, יפה וגאה במי שהיא. זוהי רוח המותג והמסר של ארי".
״מה שהופך אותי ל׳ארי ריל׳ היא העובדה שאני לא מתנצלת על שום דבר שקשור בי,״ ברבי אומרת בתחילת הסרטון כשהיא שותה קפה קר ליד הבריכה. ״חשוב לי מאוד שלא יעשו פוטושופ לדימויים שלי. אני רוצה שאנשים ידעו שככה אני נראית בלי התערבות חיצונית של מישהו אחר שיש לו דעות שונות לגבי האופן בו הגוף שלי צריך להיות מוצג. העולם זקוק לעוד נשים חזקות שעושות את הדברים רק עבור עצמן. זה דבר מאוד כוחני שמעניק לי השראה.״
לא אוהבת את הביטוי "מידות גדולות"
ברבי ממשיכה לשטוח את המסר שלה גם מחוץ לשעות העבודה, בטוויטר שלה, שם היא מסבירה באריכות למה חשוב כל כך שנשים עם גוף כמו שלה יוצגו עוד ועוד במדיות השונות. ״יש כח רק באמירה שהגוף שלי הוא נורמלי", אומרת הצעירה הנבונה והאמיצה, שלא חוששת מכינויי הגנאי שמדביקים לה רבים מאז שניצבה במרכז העיניינים. ״אני לא אוהבת את הביטוי ׳מידות גדולות׳, בדיוק כמו הדוגמנית אשלי גרהאם והשחקנית מליסה מקרתי, בעיני קימורים זה פשוט יותר חמוד. יום אחד לא יהיה יותר צורך להגיד על דוגמנית שהיא מקומרת, או דוגמנית מידות גדולות. יגידו דוגמנית וזהו. זה החלום האולטימטיבי בעיני".
הסרטון, שמאז שהוא עלה נצפה במאות אלפים, מעורר תגובות רבות, מרביתן נרגשות. ״כשראיתי את ברבי בקמפיין של ארי התמלאתי השראה,״ כותבת אחת מנשים רבות. ״תמיד הייתי מאוד חסרת בטחון לגבי הגזרה שלי, ואז ברבי הגיעה עם כל דימוי הגוף החיובי שלה ועכשיו אני מרגישה טוב מאי פעם!״ מגיעות, כאמור, גם תגובות חמוצות ואף מרושעות מאנשים שמזדעזעים מהגוף שבביקיני, ומתחננים שברבי תעשה דיאטה, ומהר.
ברבי מצידה לא לוקחת את זה קשה. ״אני צריכה להזכיר לעצמי שאנשים כל כך אכזריים וטועים בנושא הגוף כי הם מעולם לא נתקלו בגוף כזה על המסך שלהם. זה פשוט חדש עבורם,״ היא אומרת במתיקות. ״לא ממש אכפת לי מה הם אומרים, חוץ מכשהם טועים ומטעים, וטוענים שאני מקדמת השמנת יתר. אני אפילו לא קרובה להיות ׳אוביס׳ מבחינה רפואית. הגוף שלי ממוצע. אני מידה 44. אני מתעמלת, אני אוכלת בריא, אני חיה חיים פעילים. דימוי הגוף של אנשים מעוות, הם מאמינים שאני לא בריאה וסובלת ממשקל עודף רק כי גוף כמו שלי עוד לא נחשף בצילומים. החברה מאוד לא אחראית כשהיא שולחת את המסר הזה להמונים. אנשים כל כך התרגלו לפוטושופ שכבר נדמה להם שאלה הם החיים האמיתיים".