בימים שבהם הסרת שיער לצמיתות עולה כמו שני קרטונים של חלב בסופר, נדמה שאין לנו באמת סיבה (או תירוץ) להסתובב עם שערות סוררות על הרגליים או בבית השחי, אלא אם מדובר בסוג של אג'נדה. לכן, מה רבה הייתה תדהמתנו לאור מודעת הפרסומת של רשת הבגדים J.Crew, שבה מככבת דוגמנית יפת מראה ברגליים שעירות כשל אבי אטינגר. האם מדובר בטרנד חדש שמתעלה על הזעזוע של כריות הכתפיים וחולצות הבטן, או שמא עבודה בעיניים?
סכין גילוח, מישהו?
ובכן, אנחנו יותר משמחות לדווח שמישהו כאן צחק עלינו, והוא אפילו לא התכוון. מדובר בגרביוני תחרה עדינה וצפופה שמרחוק נראים כאילו הלובשת לא גילחה את שערות גופה מאז בת המצווה. מבט מקרוב מאפשר לראות את הדוגמה והעיטורים היפים, וברשת האופנה מאמינים שהם ללא ספק יהיו הדבר החדש הבא. הם אף הגדירו אותם בתור הרכיב הכי מתבקש בארונה של כל בחורה לעונת החורף הקרובה, בתמורה ל-22.50 דולר בלבד. ובכן, הבשורה הטובה היא שהם מושכים הרבה תשומת לב. הבשורה הרעה היא שזה נעשה מהסיבות הכי לא נכונות. הגרביונים כבר זכו לשם "רגליים שעירות" והוגדרו כמוצר מזעזע.
מצד שני, אפשר להוציא דבש מכל הסיפור הזה ופשוט לקחת את הדוגמנית הנאה והגרביונים השעירים ולתלות את המודעה בענק מחוץ למכונים להסרת שיער. זה ללא ספק יקפיץ את המכירות.