כבר לא צריך להמתין לדודה מעבר לים או לנסיעה לחו"ל: מותג ההלבשה התחתונה, הבישום והקוסמטיקה "ויקטוריה'ס סיקרטס" בדרך לישראל. מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" מדווח הבוקר כי המותג האמריקני יגיע לארץ הקודש לקראת חודשי הקיץ, ויימכר בשתי חנויות שייפתחו בנתב"ג על ידי הזכיינית "ג'יימס ריצ'רדסון".
חנות אחת צפויה להיפתח בתוך מתחם הדיוטי פרי, והשנייה ב"קניון שחקים" שייפתח לכל מי שיגיע לנתב"ג - ולא רק לנוסעים לחו"ל. שתי החנויות, בגודל 100-120 מ"ר כל אחת, יישאו את הלוגו של המותג - אך יעבדו רק על פי המודל שבו מופצת הרשת לעולם, כלומר יימכרו בה רק מוצרים שאינם מחייבים מדידה: בישום, מוצרי פינוק לגוף, סבונים, קצף אמבטיה וקרם לחות מכל הסוגים.
כמו כן יימכרו בחנויות אביזרים כמו תיקים, חגורות ותכשיטים למיניהם - והלבשה תחתונה בתנאי שאינה דורשת מדידה. תחתונים כן - אבל לא חזיות ובגדי ים. יימכרו גם בייבי דול, חלוקי בית, עליוניות, פיג'מות וביגוד העונה. בחנויות אפילו לא יהיו תאי מדידה.
את "המלאכיות של ויקטוריה" אתם מכירים?
"ויקטוריה'ס סיקרטס" הוא מותג שנולד ב-1977 בסן פרנסיסקו. החברה התפרסמה בתצוגת האופנה השנתית המפוארת שלה, בקטלוגים, וכיון גם באינטרנט ובבחירת הדוגמניות להלבשה התחתונה, המכונות "המלאכיות של ויקטוריה".
המותג הפך במרוץ השנים לאחד ממותגי ההלבשה התחתונה המובילים בעולם, המחזיק בחנויות ביותר מ-1,000 קניונים ואשר נהנה ממחזור מכירות של יותר משישה מיליארד דולרים.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק