באמת שיכולנו להסתפק בפול אנד בר. אבל המשביר הצרכן החליט בכל זאת לייבא את המותג הספרדי ספרינגפילד לארץ, ולהבטיח לנו שעד סוף שנת 2009 מתכננת החברה לפתוח עוד תשעה סניפים של המותג הצעיר בישראל. העניין הוא, שחוץ מהגנים המעורבים של אחיו הספרדים, אין לרשת החדשה הרבה מה לחדש באופנת הצעירים בארץ. חוץ מדבר אחד חשוב: מחירים נמוכים.
אבל אנחנו מנסות להישאר חיוביות: אין שום דבר רע בעוד אלטרנטיבה זולה וצעירה של בגדי קז'ואל, בעיקר עבור גברברים צעירים שסובלים ממחסור בולט וממגוון עלוב של בגדים ראויים. אז נפתח בזה בספרינגפילד הבנים בהחלט יוכלו למצוא ליין רחב של ג'ינסים, טי שירטים, חולצות פולו, מכנסי דגמח, חולצות מכופתרות ואביזרים משלימים כמו חגורות כובעים תיקים, נעליים משקפי שמש ותכשיטים. שבעים אחוז מהחנות החדשה של המותג מוקדשת למין הגברי, אז אם חשבת ששיחקנו אותה, תחשבי שוב: לא רק שיש לנשים פחות מגוון, מדובר גם בהיצע עלוב למדי. הנשים הצעירות ייאלצו להסתפק במגוון די עלוב של פרטי קז'ואל ובאופנת רחוב קלילה ופשוטה. יש כמה פריטים חביבים, אבל לא נרשמה שום הפתעה. הבגדים אמנם זולים, אבל יש לזה מחיר. בתחום האקססוריז לנשים דווקא נרשמו כמה יציאות נחמדות: תיקים, חגורות ונעליים שיכולים לשדרג את המלתחה, אבל לא שום דבר שלא תוכלי למצוא בזארה השכנה.
קולקציית החורף של ספרינגפילד בנויה מאותם טרנדים לעוסים שאחיה הספרדים כל כך אוהבים: המראה הבוהמייני, העמוס ורווי השכבות; המראה הכפרי הפשוט בנוסח בת החוואי; הדפסים וטקסטורות גיאומטריות כמו פסים, מעוינים ומשבצות (איך אפשר בלי). בנוסף מציעה הרשת פריטי בייסיק שאפשר לערבב וליצור איתם מראה חדש בסגנון של MIX AND MATCH, ועוד מגוון של ג'ינסים, מעילים וז'קטים.
אז אם תחליטו בכל זאת לבקר בספרינגפילד ולא נולדתם אחרי שנות ה-80, אין לכם בלוג משלכם, ויותר מ-1,500 חברים בפייסבוק – סביר להניח שלא תגיעו לאזור הקופה.