ידוע שתעשיית האופנה מלאה בדרמה קווינס ובאגואים מנופחים, אבל נראה שהיריבות בין בתי אופנת העלית הגיעו לשיאים חדשים בשבוע האופנה במילאנו. תצוגות האופנה משכו את כל המעצבים החשובים שהציגו את קולקציות אביב-קיץ 2012, אבל בעוד שבדרך כלל אופנת הנשים מושכת את כל האש, הפעם היו אלה דווקא קולקציות הגברים שעשו רעש גדול.
"היצירות של מיוצה פראדה פשוט מכוערות"
המעצב ג'ורג'יו ארמני בן ה-76 הגיע לשבוע האופנה להציג את הקולקצייה שלו, אבל החליט לרדת דווקא על קולקציות הגברים של דולצ'ה וגבאנה ושל פראדה. הוא גם הביע ביקורת כלפי תקשורת האופנה שמהללת את הקולקציות המזוויעות שגורמות לגברים להיראות כמו ליצנים. "הטעם הרע של מיוצה פראדה (המעצבת של בית פראדה, מ.פ) הפך לשיק, אבל היצירות שלה פשוט מכוערות", אמר לכתבים.
ארמני לא הסתפק בביקורת על הצד האמנותי של פראדה, ורמז גם על הקשיים הכלכליים שבית האופנה נקלע אליהם לאחרונה: "האופנה כיום היא בידי הבנקים והבורסות, ולא בידי היוצרים", אמר והמשיך: "לי אין חובות. הבעיה של פראדה היא שהם צריכים לשלם חזרה את הכסף שהבנקים בזבזו כדי לבנות את המותג".
"אנה וינטור חסרת טעם"
שערורייה זו מצטרפת לסקנדל אחר בתעשיית האופנה – המעצב אזאדין אלאייה השתלח באנה וינטור, ויצא נגד קרל לגרפלד. אלאייה, מעצב הוט קוטור שידוע כאחד עם פה גדול וגישה בלתי מתפשרת, לכלך על עורכת "ווג" הנודעת לשמצה אנה וינטור, כשאמר: "היא מנהלת את הצד העסקי טוב, אבל לא את החלק האופנתי. כשאני רואה איך היא מתלבשת, אני לא סומך על הטעם שלה. היא רק עסוקה ביח"צנות ובעסקים, והיא מפחידה את כולם". עוד המשיך במסע ההעלבות כלפי קרל לגרפלד: "אני לא אוהב את האופנה שלו, זה כמו קריקטורה. הוא מעולם לא נגע במספריים בחייו".
>> עכשיו זה רשמי: פריס הילטון כבר לא פרחה