עם כל הכבוד לגלובליזציה, יש עדיין לא מעט דברים שידנו אינה משגת. מצד אחד, אנחנו יכולות לצ'וטט, לצייץ ולפייסבק לכל אחד בעולם בכל זמן נתון ולצפות בפרק האחרון של "אבודים" בו זמנית עם שאר היקום, אבל אם אנחנו חושקות בג'ינס שג'יזל הכי אוהבת, בשמלה שג'סיקה אלבה רכשה בשבוע שעבר, אין אלא לפנטז (או לתפוס אחד שעשה אקזיט).
זה לא שקולקציות מחו"ל לא מגיעות לישראל, אבל הפעם, דומה שאנחנו קרובות מאי פעם לפריטי מעצבים שהכוכבות הגדולות של הוליווד מפרגנות לעצמן. הכירי את בוטיק ei-co, מתחם קונספט חדש שמציע מותגים אמריקאיים שהמפורסמים אוהבים, לצד טיפולי שיער. את ולינדזי לוהן מעולם לא הייתן קרובות כל כך.
גם לבנות 50 בסטייל, גם לפצצות בנות 18
הבוטיק הוקם על ידי בני זוג - מעצב השיער איתן נעים, ושרון אדלסבורג, שמנהלת את המספרה ואחראית על ייבוא המותגים. הרעיון הוא להציע לנו חוויית הכוללת שופינג לצד פן, בקיצור - זמן נשי איכותי. "זה קונספט מוכר בבירות האופנה המובילות בעולם", אומר לנו נעים. "בשאנל, למשל, זיהו את הפוטנציאל ואיחדו כוחות עם מעצב השיער הידוע פרדריק פקאי. ביחד הם הקימו מתחם ענק שבו כל אישה יכולה למצוא את שחשקה נפשה, החל מעיצוב שיער דרך פרטי לבוש יוקרתיים של 'שאנל' ועד לטיפולים וניתוחים קוסמטיים".
החלוקה בין נעים לאדלסבורג ברורה: הוא מתעסק בשיער, היא בגוף. "מגיל חמש אני על קו ישראל-ארה"ב, ואת כל השופינג שלי אני עושה שם", מספרת אדלסבורג. "לפני כארבע שנים התחלתי להביא מספר פריטים מצומצם מחו"ל ולקוחות רבות תמיד שאלו אותי מהיכן הפריטים והאיצו בי לפתוח חנות. אז החלטתי ללכת על זה. היה לי ברור מההתחלה שאני מביאה רק דברים שהייתי לובשת בעצמי". הדגש שלה הוא על פריטי בייסיק איכותיים, ג'ינסים וטי-שירטים ליומיום. מי שתרצה להשוויץ בפרטי "one piece" תוכל למצוא טוניקות מיוחדת משובצות באבנים, בגדי ים מארגנטינה, צמידים מפריז, תיקי קלאץ' בעבודת יד, חגורות וסרטים לשיער, במחירים שנעים בין 200 ל-2,000 שקל לפריט.
אדלסבורג תרה אחר מותגים ומעצבים חדשים ומסקרנים, לצד פופולאריים ומצליחים. "מרבית הפריטים מגיעים מאמריקה, ולובשות אותם כוכבות חמות", היא מחדדת. "למשל, הג'ינסים של Peige וחולצות של Nation ltd, לצד מותגים חדשים וצעירים שלהערכתי עוד יהיו חזקים מאוד כמו Son of John ו-MK2K". אחד המותגים הבולטים בבוטיק הוא "6126" של לינדזי לוהן בכבודה ובעצמה. אמנם כישוריה כמעצבת מפוקפקים משהו, אבל זה לא אומר שלא יהיו כאלה שישמחו לשים יד על חולצה בחתימתה בעבור 500 שקל.
מי קהל היעד?
"נשים מגיל 16 ועד 60. חשוב לי מאוד להציג מבחר פריטים מגוון, ולכן אני שמה דגש מיוחד על בחירת פריטים שמתאימים גם לנשים שהן לא דקיקות בנות 20. אני גאה לתת מענה גם לנשים אמידות בנות 50 שרוצות להתלבש בסטייל אבל לא מעוניינות להראות כאילו הן לובשות את הבגדים של הבת שלהן, וכן, גם לפצצות בנות 18".
Ei-Co, ירמיהו 3, תל אביב.