אחרונה יש לנו הרבה מאוד מחזרים, ואנחנו חשות מאוד מוחמאות. זה התחיל כש-H&M הודיעו שהם מגיעים לארץ, המשיך בזה שגאפ אכן הגיעו לארץ, המשיך בחתימת הסכם עם רשת האופנה forever 21, שגם הודיעה שאנחנו שוק שווה, ועכשיו זאת "זארה", שהחליטה שלא מספיק לה שרוב המותגים שלה בארץ - היא רוצה שכולם יעשו עלייה. אולה!
המותג הספרדי Bershka הופך בימים אלה להיות המותג הרביעי של הקונצרן הספרדי בארץ אחרי זארה, פול אנד בר ומאסימו דוטי. הוא נוסד ב-1998 ונמכר ב-43 מדינות. ברשקה הוא מותג אופנה צעיר, וצבעוני, שמיועד לקהל צעיר וצבעוני - כך שאם את בקטע אלגנטי, זה לא בשבילך. בחנות שנפתחה השבוע בקניון רמת-אביב יש ג'ינסים (החל מ-129 שקל), טישרטים (החל מ-39 שקל), קרדיגנים, שמלות וכו'. אנחנו אומרות: וברינג איט און!