כשמחפשים בגוגל "ג'סיקה סימפסון", התוצאה הראשונה למילוי אוטומטי היא "ג'סיקה סימפסון שמנה". כמה עצוב שכל תשומת הלב המופנית לזמרת המוכשרת עם הקול העצמתי הזאת מתמקדת בעיקר במשקל גופה. מצד שני, דומה שסימפסון צוחקת כל הדרך אל הבנק. זו הפכה את המראה החיצוני והפרסונה החדשה שלה אל תאגיד המגלגל יותר ממיליארד דולר בזכות אימפריית האופנה שהקימה תחת שמה.
הכל התחיל בסטילטו אחד. קולקציית נעלי העקב של הסימפסוניתזכתה להצלחה כבירה והיום היא הליידי שעומדת בראש קולקציות הלבשה, אקססוריז ובישום שכבשו נשים ונערות ברחבי העולם. לדבריה, הליין פונה לכל הנשים באשר הן: מנערות צעירות ועד נשים בשלות. "אישה צריכה להרגיש טוב בגוף שלה" הוא המוטו שלה. "כשזה קורה, האישה מקרינה את הביטחון החוצה, מה שהופך אותה ליותר נשית, חזקה וסקסית.
סימפסון שהתחילה את דרכה בתעשייה כעוד בלונדינית פטיט עברה כברת דרך. אחרי תוכנית ריאליטי, גירושים, מערכות יחסים מדוברות, הריון אחד ארוך במיוחד בו היא גדלה במיוחד וכעת הריון שני, סימפסון היא כבר לא אותה צעירה דקיקה. זאת הסיבה שהיא גם דאגה שהפריטים בעיצובה יכילו מגוון רחב של מידות, כך שכל אישה תמצא את הפריט שהיא הכי אוהבת והכי יחמיא לה.
ובכל זאת, כששמה של ג'סיקה סימפסון עולה לנו בראש, קשה לומר שהוא מגיע ביחד עם סטייל ושיק. מה רבה הייתה הפתעתנו לגלות שבליין של הסימפסונית אפשר למצוא פריטים שכל היפסטרית ברוקלינית ועד תל אביבית היו מאמצות בשמחה לארונן הוינטאג'י.
זאת גם הסיבה שאנחנו שמחות לבשר שקולקציית סתיו חורף 2013 של ג'סיקה סימפסון נחתה ב- StyleRiver עם פריטים נחשקים במיוחד. משמלות שיפון עם קולרי פיטר פן שהשם אלכסה צ'אנג מתנוסס עליהן, לחולצות שיפון בהירות עם קשירת פפיון שזואי דשאנל לא תצא מהבית בלי אחת כזו, ועד למכנסי סקיני שג'סיקה סימפסון וקים קרדשיאן הנשיות יראו מעולה איתם. את מוזמנת לבחון בעצמך.