תכשיטים הם הרבה יותר מעוד אקססורי, ולרוב הם מכילים זכרונות אישיים - המקום בו רכשנו אותם לעצמנו, האדם הקרוב שהעניק לנו אותם או התקופה המסוימת בה הכי אהבנו לענוד אותם. כשזה נוגע לצמידי הצ׳ארמס של Pandora, החיבור האישי רק גובר, שהרי כל אחת ואחת מאיתנו יכולה לבחור לענוד את הסיפורים, התשוקות והתחביבים שלה דרך הצמיד, ולהפוך אותו לסנטימנטלי במיוחד.
20 שנה לצ'ארמס
חלפו להן 20 שנה מאז יצא צמיד המומנט והצ׳ארמס, שהוא פטנט ייחודי ל-Pandora, שהוא דרך נוספת עבור נשים להביע את עצמן, את האישיות שלהן ואת הסיפור האישי והייחודי של כל אחת ואחת, דרך מגוון צ׳ארמס ענק של מעל 1000 דגמים וקשת עיצובים רחבה.
לרגל חגיגות 20 השנה לצמיד הצ׳ארמס, היה ברור ל-Pandora שהלקוחות האהובות והאוהבות הן חלק בלתי נפרד מציון הדרך הזה, והמותג יצא בקמפיין גדול ועולמי שנקרא Voices of Pandora. גם כאן בישראל משתתפים בחגיגות ובקמפיין, ו-Pandora קוראים ללקוחות המותג לספר על החיבור הרגשי שלהן אליו ולחלוק את הסטייל שלהן בממשק תמונות חגיגי שהוקם באתר mako.
בסיום הפעילות, ייבחרו 10 משתתפות שייזכו בשובר מתנה בשווי 500 ₪ לרכישה ב-Pandora ובמתנה שגם היא תהיה זיכרון אישי מתוק, ממש כמו התכשיט - ביום צילום עם צלם האופנה אסף ליבפרוינד (The Street Vibe). הצילומים ישתתפו בתערוכה ייחודית שתעלה באתר mako לציון חגיגות 20 השנים. בנוסף ל-10 הזוכות האלה, ייבחרו 20 משתתפות נוספות שיקבלו שובר מתנה.
Voices of Pandora
הבחירה בליברפרוינד התל אביבי אינה מקרית. סגנון אופנת הרחוב הפך בשנים האחרונות, כולל בימי הקורונה, לאחד המזוהים ביותר עם עולם האופנה, ודרכו הפכה תעשייה שפעם נחשבה לאקסקלוסיבית - נגישה יותר לקהל הרחב. אופנת הרחוב הולכת יד ביד עם סטייל אישי נחשק ואלגנטיות, ואלה הערכים המזוהים ביותר עם Pandora. לכן, במותג גאים לשתף פעולה עם צלם אופנה הרחוב התל אביבי שהפך לבינלאומי ומתעד מ-2014 את אופנת הרחוב ברחבי העולם עבור מגזינים מקומיים ועולמיים נחשבים כמו ווג, אל, הארפר׳ס באזאר ועוד, לצד צילום קמפיינים.
אנחנו מזמינים אותך לקחת חלק בפעילות, להראות לנו את הסגנון שלך, לשתף אותנו בחיבור המיוחד שלך עם תכשיטי Pandora ומי יודע, אולי את תככבי בתערוכה הקרובה.