אחד הקמפיינים המדוברים ביותר בימים אלה בארה"ב הוא זה של חברת ההלבשה התחתונה דיר קייט (Dear Kate), שמציג מנכ"ליות של חברות היי-טק מתכנתות בתחתונים.
התגובות מעורבות. במגזין "Bustle" כינו את הקמפיין "די מדהים" והצביעו על מגוון הנשים בו: "העובדה שהנשים הללו אמיתיות, עם גוף כמו שלי ושלך, ויש להן קריירה מצליחה ומיוחדת - הופכת את הקמפיין הזה לעוצמתי".
מצד שני, המתנגדים כינו את הקמפיין "סקסיסטי" ו"מוזר" וטענו שהוא מחזיר את נשות הקריירה המוצלחות אחורה. אליסה שבינסקי, מנכ"לית חברת Glimpse Labs, אמר למגזין "טיים" כי "היום יותר מתמיד יש מתח בסיליקון ואלי בין להיראות מקצועית לבין סקסית ורומנטית. להציג את עצמך באופן כה מיני - זה מערער את המקצועיות. וזה נכון לגבי נשים וגברים כאחד".
עוד ב-mako נשים: