עולם הרשתות החברתיות פתח בפנינו שפע של אפשרויות ושינה את העולם, אבל יש לו גם תרומה לתסכול של נשים ולפגיעה אנושה בדימוי הגוף. הרי רוב המשתמשים בוחרים להעלות רק את הרגעים הטובים והנוצצים ביותר שלהם ולהציג לעולם מראה חטוב וחיים מושלמים – מה שעשוי לגרום לגולש הממוצע לחוש שנשאר מאחור עם פרצופו הממוצע וחייו האפורים. מאי קובי, עובדת סוציאלית קלינית בתכנית everyBody, תכנית דיגיטלית לדימוי גוף בריא של בית ספר ברוך איבצ'ר לפסיכולוגיה בשיתוף סופר-פארם, שיתפה אותנו בחמישה סימנים שיכולים להעיד על כך שהרשתות החברתיות משפיעות עלייך לא טוב, וכדאי אולי לקחת מהן קצת מרחק.

>> רוצות לקחת חלק בתכנית everyBody לדימוי גוף בריא בשיתוף סופר-פארם?

 

everyBody, התוכנית הדיגיטלית לדימוי גוף בריא של בית ספר ברוך איבצ׳ר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בשיתוף סופר-פארם, הגיעה לישראל לאחר שנוסתה בהצלחה באוניברסיטת סטנפורד שבארה"ב, שם פותחה על ידי חוקרים בצוות בינלאומי, ביניהם ד"ר שירי שדה שרביט, פסיכולוגית קלינית, מומחית בטיפול בהפרעות אכילה.
סופר-פארם מאמינה שאת המידע והתרגולים כדאי להנגיש לקהל כמה שיותר רחב, ולכן הצטרפה למחקר של ד"ר שדה שרביט, ויחד הן מציעות את everyBody באתר סופר-פארם – פלטפורמה דיגיטלית המספקת תכנים, כלים ומשימות אותם ניתן לתרגל בזמן, בקצב ובזמן המתאים לכל אחת ואחד, ובאנונימיות מוחלטת.