אפשר להמר בזהירות שנשארו לנו ימים ספורים של חום וזיעה. מותגי אופנה מציגים קולקציות סתוויות, יש משהו שמזכיר רוח בערבים, ו"אחרי החגים" כבר ממש פה. סממן נוסף לבריזה שעומדת לבוא מתרחש בעולם האיפור: החברות משיקות בימים אלה את מראות האיפור שלהן לחורף 2011, ויש למה לצפות.
זה כבר כמה שנים שאיפורי החורף חגים סביב המראה המעושן בעל האווירה הכבדה. בישראל – הלא מאוד חורפית והכן מאוד מוארת גם בחורף – לא מומלץ להסתובב מעושנת על הבוקר, אלא עדיף להוריד מינונים ולהתאפר קצת פחות. מי שמסתובבת בעננות הגבוהה והאפורה של אירופה, תהנה מאוד מהלוק המפתה.
מבחינת גוונים, בשנה שעברה בלטו הכחולים והירוקים העמוקים, יחד עם גוונים כהים של אפור ושחור. השנה זה הסגול שלוקח חלק נכבד בבחירה של רוב החברות, והן מציעות שילובים ומעניינים של סגול עם שחור או סגול עם כסוף. למרבה ההפתעה, הרבה חוששות מלהשתמש בסגולים, אבל הוא מחמיא ונראה טוב בכל כך הרבה שילובים, שלדעתי הוא אחד הגוונים הטובים ביותר לאישה הישראלית.
מה בגזרת המוצרים? כמו בכל שנה כשמשיקים קולקצייה של איפור, מרכיבים אותה מוצרים שונים – או שהם נבחרו ממגוון קיים ורק נארזו בצורה אחרת ומיוחדת, או שאלה מוצרים במהדורה מוגבלת, ולא תהיה אפשרות להשיג אותם בגמר המלאי או כשהמראה יתחלף, והם מכונים "מוצר כוכב".
לאור ריבוי המותגים וריבוי המראות, בחרתי עבורכן את חמשת מראות הטובים, המעניינים והשווים בעיניי, כולל את מוצרי הכוכב שכדאי להכיר.
המראה של לנקום
זה בהחלט המראה המנצח של העונה, החל בצילום, דרך האיפור והסטיילינג העשיר והנכון מכל הבחינות. הצבעוניות משדרת עוצמה, סקסיות ונשיות, והיא בהחלט תתאים לכל אחת ולכל גוון עור, צבע עיניים וגיל. גם אם תשלבו בצורה אחרת בין הצבעים של שתי הדוגמניות המציגות את המראה, זה יעבוד בענק.
מוצר הכוכב: סומק בעל שני גוונים ורודים למראה מואר ובריא.
טיפ: שימו לב שלשתי הדוגמניות יש נקודת אור כסופה בזוית הפנימית של העין – זה טריק שמעניק אור ותחושה שהעיניים רחוקות יותר.
המראה של גרלן
מראה איפור סקסי וצעיר, שנראה כמו חלק מקמפיין אופנה עם אווירה אופנתית וחזקה. גם כאן שילבו עיניים מודגשות ושפתיים חושניות בגוון אדום יין. אין מניעה לשלב עיניים מודגשות ושפתיים חזקות, אבל תלוי למי שמודגשות רק בזוית החיצונית עם תיחום כהה בתוך העין. בקיצור – אם מסגרת העין לא מודגשת בהגזמה, אפשר לשלב גם נועזות בשפתיים.
מוצר הכוכב: צלליות בשילובים מעושנים מדהימים, באריזה שנראית כמו תכשיט, ורק על זה הכי שווה להחזיק אותה בתיק.
המראה של שאנל
גם לשאנל יש מראה מעושן, אבל בגלל השילוב המעניין של העיניים הכהות (אפור מטאלי עם סגול מוצל), והלחיים והשפתיים בוורוד פוקסייה חזק, בהחלט מתקבל מראה שונה – שובב ומרענן; שילוב שבהחלט שומר על מראה צעיר וזוהר והרמוני בין העיניים ללחיים והשפתיים.
מוצר כוכב: הסומק האגדי של שאנל חוזר, במרקם משי עדין, אפוי בתנור בטכנולוגיה ייחודית.
טיפ: הנחת סומק לא תלויה רק במרקם הסומק, אלא בעיקר במברשת. כדי להניח סומק ורוד (וכולן יודעות שזה רק על תפוחי הלחי, כן?), רצוי להשתמש במברשת סומק עגולה וקטנה משיער טיבעי – הפיזור של החומר יהיה שווה יותר, עדין יותר ונקודתי, בעוד שמברשת גדולה יכולה ליצור כתם.
המראה של MAC
זה כנראה המראה היחיד שלא מעושן השנה, ומה שמשך אותי אליו עוד יותר הוא יותר הסיפור מאחוריו ושילובי הצבעים המעניינים. במאק בעצם מציגים 3 מראות איפור בהשראת משפחת החתולים - החתול הבורמזי אלגנטי ומפתה בצבעי שמפניה וזית, החתול רוסי כחול עם עיני איזמרגד ופרווה כסופה וכך גם צבעוניות האיפור כחולים כסופים מתכתיים קרים, וחתול הבר המנומר בצבעים חומים, כתומים,צהובים.
מוצר כוכב: האמת? הקולקצייה כל כך עשירה ומתוחכמת, שיש המון מוצרי כוכב שקשה לבחור ביניהם, ובאמת אי אפשר להשיג כשהם נגמרים.
טיפ: אפשר לתחום את העיניים בעיפרון עמיד לאורך קו הריסים למטה ולמעלה, ולסיים עם שפיץ החוצה. למראה עיני חתול, להוסיף סומק חום על העפעף עם מברשת סומק והרבה מסקרה. הסוד הוא ביציבות היד ושימוש בעיפרון (עם איילינר יותר קשה לעבוד).
המראה של לוריאל פריז
המראה של לוריאל לא חדשני, או משהו שלא ראינו - הוליוודי מנצח, עשוי טוב במינונים נכונים: עישון רך בעיניים, בשילוב שפתון אדום בוהק. הצללית על העיניים שחורה, אבל התיחום הרך צמוד לקו הריסים העליונים, ומתחת לקו הריסים התחתונים, הצורה עדינה בלי לסגור את העין, מה שנותן גימור עדין ובכל זאת מאופר.
מוצר כוכב: שפתון ולק תואמים במגוון צבעים.
טיפ: כשהעיניים מאופרות בצורה כזו (מחמיא לכל צורת עיניים), אפשר להשתולל עם שפתונים צבעוניים ואפילו נועזים.
לאתר של ורד ספיבק