מאחורי כל כוכבת שמסובבת את הגב שלה על השטיח האדום, ניצב ארסנל של אנשים שהביאו אותה עד הלום: ממעצב השמלה, עבור למעצב השיער, ועד המניקוריסט שאחראי על קצה הציפורן המשוחה בלק. זה הערב הגדול של השנה בו נמדדת הצלחתו של אמן: האם הוא שיחק אותה במקוריות ובמקצועיות או הכניס את הכוכבת עמוק עמוק אל תוך רשימת ה"נוראיות על השטיח האדום"? בזמן שאת ביקורת הגרדרובה אני משאירה לכל אותן משטרות אופנה, אני כאן לדבר על האיפור, ואני גאה לומר שהשנה הכוכבות הצטיינו במראה נקי, זוהר ופשוט.
הסוד הוא בריסים
מאן האתאווי , הלן האנט, סנדרה בולוק ועד נעמי ווטס, ג'ניפר אניסטון ושרליז ת'רון: כולן בחרו השנה שלא להתחכם, לא להגזים ולא להצטעצע. במקום צבעי מלחמה, הן הלכו על המראה הנקי, המינימליסטי עם נגיעה עדינה שנותנת את כל ההבדל.
העיניים היו מאופרות בעדינות, בצלליות בגווני נוד, ורודים רכים, זהב ושמפניה עם אייליינר דק. גם המראה המעושן קיבל תפנית קלילה השנה כאשר בא לידי ביטוי רק על קו הריסים העליונים. הריסים התחתונים נותרו נקיים ולא מאופרים, מה שהשווה לאזור העיניים מראה עדין. על הווליום האמיתי , אחראיות תוספות הריסים המלאכותיים. הם אלה שעשו את כל ההבדל, בכך שהגדילו את העין ללא שימוש בצבעים מיותרים.
ומה בשפתיים? אם בשנה שעברה כמעט לכולן היה שפתון אדום לוהט על כל גווניו, אז השנה שודרגו הכוכבות בשפתונים רגועים בגוונים של פסטל, כתום, ורוד ונוד.
המראה המובהק של האוסקר הוא ללא ספק נבואה למראות האביב שבאים עלינו לטובה: המגמה, תוכלו לרשום לעצמכן, היא נקייה, רעננה. עור הפנים לא מפודר ומעט מבריק, השפתיים רעננות אך לא צבועות בגוונים עזים ואת מוכנה לפסח.