קמפיין האיפור החדש לבית דולצ'ה וגבאנה מוכיח כי גם קברניטי האופנה האיטלקי מכורים קשות לסרטי ערפדים. הפרזנטורית שמגלגלת להם מיליונים בשלוש שנים האחרונות, סקרלט ג'והנסון, נראית חשוכה, קודרת ומרוטשת מתמיד בפרסומת החדשה, ומציגה שפתיים צבועות בסגול כהה ועיניים מאופרות בשחור מעושן, מראה שונה בעליל מזה של שנה שעברה, אז הייתה מרלין מונרו סקסית ובריאה. האם זוהי שקיעתה של הזריחה?
אבל איפה הקימורים, איפה?
המראה החורפי לפי מותג האיפור של דולצ'ה וגבאנה הוא בעיקר מפחיד, ובואי רק נגיד שאם ידך אינה קלה על האייליינר והליפסטיק, מוטב שתזנחי אותו בטרם תיראי כמו משהו שמכונת הכביסה פלטה באמצע הלילה. בכרזת הפרסומת סקרלט מונחת על שמיכה מנומרת במחוך שחור ומכנסונים קצרצרים, והיא מביטה מעלה, כאילו מכינה את צווארה לנשיכת הערפד הקרבה ובאה.
אבל הדבר הכי מאיים בקמפיין הוא שניכר על התמונה שנעשתה עליה עבודת פוטושופ רצינית - המותן הצרה להחריד, הזרועות הדקיקות (חבל, הקימורים בפיגורת שעון החול של ג'והנסון הם ללא ספק אחד הדברים הנשיים והיפים) והפנים המעט חייזריים.
כל זה לא סותר את העובדה שיש להניח שמכירות האיפור המעושן ירקיעו לשחקים. זאת השנה השלישית שג'והנסון מייצגת את המותג, וניכר כי החבר'ה מבסוטים ממנה כל הדרך אל הבנק. היא מצידה רכשה זה עתה בית צנוע בשלושה מיליון דולר בגבעות לוס אנג'לס עם בעלה ריאן ריינולדס. כך שכולם יוצאים מנצחים מהסיפור הזה. חוץ מאיתנו שנצטרך להתהלך עם אודם סגול על השפתיים.