העיסוק האובססיבי במותגי האופנה "גאפ" ו"H&M", שעשו ויעשו השנה עלייה מחו"ל, הזכיר לנו גם את מותגי האיפור המובילים בעולם, שמשום מה לא מיובאים לארץ. זה לא שיש לנו משהו נגד קליניק, לוריאל או אסתי לאודר, אבל אנחנו חושבות שתמיד יש מקום לתחרות ולמגוון.
כדי לעשות סדר בים השמות והמוצרים פנינו למאפרות ורד ספיבק ולמיכל אופיר, שנתנו לנו מילה על המותגים שמאפרי הצמרת אוהבים, שכוכבות בינלאומיות לא יכולות בלעדיהם ושנערות באירופה ובארה"ב מכירות מגיל אפס. אז רגע לפני שאת עולה על מטוס וקופצת לוויקנד בSEPHORA-, הנה רשימת חברות האיפור והטיפוח שהיבואנים המקומיים צריכים להרים להן טלפון ולהזמין אותן לביקור.
היוקרתיים
Giorgio Armani Beauty
מה: ליין מוצרי איפור יוקרתי ויקר מבית האופנה של המעצב ג'ורג'יו ארמני.
דבר המאפרות: מיכל מתפעמת. "הכל משובח, ועשוי כמו שרק ענקים כמו המאפרת פאט מגראת' והמעצב ג'ורג'יו ארמני יכולים לעשות". ורד מוסיפה: "המוצרים שלו מאוד יקרים ואיכותיים, כמו של דיור, וגולת הכותרת היא המייק אפ".
מוצר מוביל: המייק אפ, כאמור, הוא מהאיכותיים והמשובחים שקיימים. מדובר בכיסוי מט שנשאר על העור כ-14 שעות, מכיל מסנן קרינה SPF 20, משיי ונעים.
כמה עולה: כ-60 דולר למייק אפ, 30 למסקרה, 65 לברונזר.
Shu Uemura
מה: קו האיפור של המאפר היפני, שנחשב לאיכותי ומקצועי במיוחד.
דבר המאפרות: ורד: "מותג מדהים". מיכל: "אני אישית מאוד אוהבת לעבוד עם המוצרים שלו. לצערי, החנות שהיתה בארץ נסגרה, ואת האספקה השוטפת שלי אני קונה בחו"ל".
מוצר מוביל: צלליות מרהיבות ועמידות שיכולות לשמש גם כאייליינר.
כמה עולה: 40 דולר למייק אפ, 30 לצללית קרם, 40 לברונזר, 28 למסקרה.
המקצועיים
make up forever
מי: חברה צרפתית המתמחה באיפור מקצועי. מאפרים רבים משתמשים במוצרים שלה, ועד לאחרונה היה ניתן להשיג אותם בארץ.
דבר המאפרות: הבנות מספידות את החברה, שלא החזיקה מעמד בארץ. ורד: "יש להם מייק אפ מצוין מבחינת כיסוי ומרקם, מגוון של צבעים".
מוצר מוביל: פודרה שקופה שנקראת HD Microfinish Powder, המיועדת לשימוש על בסיס או בלעדיו, מטשטשת פגמים קלים ומאזנת את גוון העור.
כמה עולה: 40 דולר למייק אפ, 30 לפודרה שקופה, 22 למסקרה, 20 לליפגלוס.
Laura Mercier
מי: מאפרת צרפתייה שעומדת בראש מותג איפור יוקרתי ומקצועי. מראה טבעי יותר ופחות דרמטי.
דבר המאפרות: ורד: "מוצרים נהדרים, מארזים יפים ומברשות מצוינות".
מוצר מוביל: Mosaic Shimmer Bloc, רביעיית ברונזרים בגוונים שונים שיעשו אותך שזופה גם בסתיו.
כמה עולה: הברונזרים יעלו לך 40 דולר, אבל ב"ספורה" תוכלי להשיג את מארז ה" Flawless Face", שכולל בין השאר גם מייק אפ, פודרה, כריות ומברשות ב-65 דולר במקום ב-159.
Nars
מי: קו האיפור של המאפר פרנסיציו נארס.
דבר המאפרות: מיכל: "מדובר במותג מוכר על ידי מאפרים בעולם וגם בארץ". ורד: "מותג מדהים, חדשני וצבעוני, מארזים פשוטים ויפים, מגוון שמתחדש כל הזמן. נארס הוא מעצב שמביא בשורה".
מוצר מוביל: סומק אפרסקי זהוב, סקסי ומחמיא.
כמה עולה: 25 דולר לסומק, 24 לשפתון, 32 לסט של שתי צלליות, 30 לברונזר.
הפופולריים
Cover Girl
מי: מותג צעיר וכל אמריקני, המוכר לכן אולי מ"הטופ מודל הבאה", שיכולה להיקרא בקלות גם "פרזנטורית הקאבר גירל הבאה". מיועד בעיקר לצעירות, ומתיימר להדגיש את הגוונים הטבעיים שלך. לחברה יש מותג נוסף, Olay, המיועד לקהל בוגר יותר ומביא פתרונות גם לפגמים וקמטים.
דבר המאפרות: מיכל: "זה מותג מוכר וטוב שנמכר במחירים מצחיקים". ורד לא מפרגנת: "הוא לא ממש מהווה תחרות עבור המותגים שיש בארץ, כמו לוריאל וג'ייד".
מוצר מוביל: לצעירות – "אאוטלאסט ליפסיטיין", מין שפתון טוש עמיד מאוד בגוונים טבעיים ורדרדים. לבוגרות, סומק מפסל, שמתיישב ומדגיש את עצמות הלחיים ומכסה את הקמטוטים.
כמה עולה: 7.5 דולר למסקרה, 10-15 לשפתון, 12 למייק אפ.
Urban Decay
מי: מותג צעיר ושיקי במיוחד, שכל מוצר שלו נראה כמו יצירת אמנות מודרנית ומגניבה במיוחד.
דבר המאפרות: ורד: "מותג שיקי לקהל צעיר, עם אריזות מאוד יפות וצבעים יפים". מיכל: "האריזות יותר מעניינות והמוצרים מעולים. מאוד אהוב על מאפרים".
מוצר מוביל: השילוב המושלם בין אריזה מדהימה ומוצר למקצועניות – בסיס לצלליות שמקבע ומשמר את הצבע על העין לאורך היום, ארוז בבקבוקון שיקוי של ג'יני. וגם: ערכת צלליות אולטימטיבית הכוללת 16 צלליות מרהיבות, מיני בקבוקון שיקוי ושני עפרונות עמידים לעיניים, שארוזה בקופסה סגולה עם נוצות טווס, מצוידת במראה קטנה ובספרון שמדגים סגנונות איפור שונים. נראה אותך מסתכלת על הירוק של קליניק אחרי זה.
כמה עולה: 36 דולר לערכה בסיסית יותר של צלליות, 17 לבקבוקון שיקוי, 20 למסקרה.
Stila
מי: מותג איפור מלוס אנג'לס, מצוין עבור האחות הקטנה שרק מתחילה להתאפר, אבל צריכה משהו איכותי שלא יוציא לה חצ'קונים.
דבר המאפרות: מיכל: "מותג צעיר, שנחשב לטרנדי, קליל ואופנתי". ורד: "חברה מאוד מיוחדת, עם מארזים יפים".
מוצר מוביל: טוב, זה כבר מעבר למגניב – ה-Talking Palette היא ערכת צלליות ליצירת מראה מעושן בצבעים שונים, שמצוידת בכפתור הפעלה. אם תלחצי עליו, הערכה תדבר אלייך ותסביר לך איך ליצור מראה מעושן בקלות, באילו מברשות מומלץ להשתמש ותיתן לך טיפים מקצועיים. תגידי תודה שאת אישה.
כמה עולה: 25 דולר למייק אפ, 22 למסקרה, 40 דולר לצללית מדברת.
Cargo
מי: מותג שמזוהה עם כוכבניות צעירות כמו לינדזי לוהן ואוונגלין לילי, מחזיק באג'נדה ירוקה ומחדש נון סטופ. לאחרונה צירף לשורות הפרזנטוריות שלו את ויטני פורט מ"הוליווד הילס", ואם את יודעת מי זאת, זה כנראה המותג בשבילך.
דבר המאפרות: ורד: "זה מותג לצעירות, כיוון שהוא יותר מדליק ומציע קיטים מיוחדים".
מוצר מוביל: ערכת צלליות בארבעה גוונים למראה טבעי, שבכל צללית מוטבעות מילים המסבירות את הפונקציה והמיקום שבו יש להשתמש בה (מתחת לגבה, בפינת העין וכו').
כמה עולה: 32 דולר לערכת צלליות, 30 לפודרה, 22 לליפגלוס.
בינתיים, נאלץ להתרכז במה שיש בארץ:
החורף הזה יהיה כחול מעושן: למי זה מתאים?
מי המתאפרת הכי טובה בארץ? לוריאל חוגגת 10 שנות
המסקרה המושלמת? ביקורות והמלצות של מוצרים חדשים