האינסטגרמית חדיג'ה כהאן, מתחזקת עמוד עם 138,000 עוקבים, שמעריצים אותה בעיקר בעיקר בזכות ההתמודדות הבריאה שלה עם התפרצויות האקנה החמורות שתוקפות את עור הפנים שלה – לצד כישורי איפור מרשימים במיוחד. בשונה מבנות גילה, משפיענית הרשת בת ה-21, לא ממהרת להתבייש במצב הכל כך שכיח שלה – אבל נראה שלא כולם ממהרים לפרגן לה.
בעקבות הפופולריות שלה, הוזמנה כהאן להשקת מוצר חדש לשיער של מותג הטיפוח הפריזאי, לוריאל. ההשקה כללה טיול יחצ"ני בפריז וצילומים לקמפיין. אך זמן קצר לפני הנסיעה, היא קיבלה מייל ששינה את הכל:
"חדיג'ה היקרה,
אנחנו מצטערים, אבל יש לנו חדשות לא טובות עבורך. לא נוכל לאשר את הצילומים איתך.
חברת לוריאל לא יכולה לקיים שיתוף פעולה עם נשים שסובלות מבעיות עור".
כהאן מצדה, החליטה לפרסם את המכתב בעמוד האינסטגרם שלה לצד פוסט אמיץ: "ולחשוב שאנחנו אמורים לחיות בחברה שאמורה לא רק לקבל את כולם, אלא לאמץ אותם קרוב לא משנה מה הרקע, דת, מוצא או מגבלה ממנה הוא סובל. תתביישו לכם לוריאל".
בפוסט נוסף שהעלתה בהמשך וגרף אלפי לייקים, כתבה על המוסר הכפול של תעשיות הטיפוח והיופי: "בכנות, המקרה הזה גרם לי להרגיש שבאמת אין מקום בתעשייה בשבילי או בשביל נשים כמוני. זה גרם לי להרגיש שהסלוגן של החברה: 'כי את שווה את זה'...תקף רק אם את מושלמת. אבל המקרה הזה נתן לי דלק. והוא מניע אותי להמשיך להראות לכן שאת יפות, לא משנה מה אומרים לכן. גם אם מדובר במישהו גדול ומשפיע. אף פעם אל תפסיקו לאהוב את עצמכן בגלל מי שאתן".
וכשמותגי טיפוח ואופנה רבים מתחילים לאמץ מסרים דומים של קבלה עצמית וחשיפת פגמים - לא ברור למה לוריאל החליטו להישאר מאחור. "אני מנסה לגרום לזה להיראות קל בשביל מי שרוצה להיכנס לתעשיות הטיפוח והיופי ומרגישה לא מספיק מושלמת כרגע. אני רוצה שהן יסתכלו עלי ויראו שיש מישהו שהן יכולות להתחבר אליה. ושבהחלט יש להן מקום", סיפרה כהאן בראיון.
לוריאל מצדם, שחררו התנצלות פומבית בפני הבלוגרית הבריטית. בכל מקרה, הקשיים מוכיחים לכהאן שהיא לגמרי בדרך הנכונה.