כולם ידברו על קולקציית הבישום חדשה מבית גרלן כי אחרי ייצור מוצרי בישום במשך 200 שנה, גרלן מציגה חדשנות שטרם פגשתן כמותה. הוא עשוי מרכיבים טבעיים והבקבוק שעוצב מחדש מזכוכית ממוחזרת וניתן להשתמש בו למילוי חוזר – ממש כשמה של סדרת הבישום, מדובר על אלגוריה לערכי החדשנות והקיימות שהיום חשובים לכולנו הרבה יותר מאשר בעבר.
הבישום שמביא לכן את המהפכות האקולוגיות
האמונה שהובילה את גרלן במשך דורות הייתה כי ההשראה לניחוחות הטובים ביותר נמצאת בטבע. כדי לחגוג את האמונה, הבית השיק ב-1999 קולקציה פורצת דרך עם הקודים החדשים בבישום - ניחוחות פשוטים ומעודנים שכאילו נאספו מהגנים הבוטניים שמסביב לעולם. הבישום החדש שמושק בימים אלה מביאה לנו בשמים החוגגים את המתנות של הטבע וגם התחייבות להגן עליו. מדובר על חוד החנית בפעילות המותג למען הטבע, במעשים, בניחוחות ובדימויים.
הקולקציה החדשה מייצגת 2 מהפיכות אקולוגיות חשובות וחדשניות
מהפכת הפורמולה מתבטאת בבחירה באלכוהול טבעי שמקורו בסלק אורגני שמגדלים בצרפת. השימוש בו יורחב בעתיד גם לשאר בשמי החברה, וזאת למרות שיצירת פורמולת בישום המורכבת מרכיבים טבעיים באחוזים גבוהים, הוא אתגר.
מהפכת הבקבוק מתבטאת בבקבוק חדש שמיוצר בצרפת מזכוכית ממוחזרת חלקית, ללא כל אובדן של אפקט הברק או השקיפות. גם העיצוב שלו שודרג. הגרסה האייקונית של דבורה שמלווה את המותג מאמצע המאה ה-19, הותאמה לצורך במילוי חוזר כדי להבטיח עמידות לאורך זמן. לשם כך האלמנטים הדקורטיביים הזהובים עברו אופטימיזציה על תווית הנייר התואמת את סדרת בישום העל של המותג, עם תבליט דבורה על הפקק.
תכירו את הניחוח החדש של הקולקציה – "נרולי וטיבר"
גרלן מאמינים שניחוח הוא לפני הכול ביטוי של רגש ושל זיכרונות. הבושם החדש "נרולי וטיבר" הוא אלגוריה פרחונית לאור של אזור הים התיכון ויש בו את הרעננות של בזיליקום ואת הרמז לתאנה שיזכירו לכן את הנופים של מפרץ נאפולי. כפי שהסבירה זאת אומנית הבשמים של גרלן דלפין ג'לק "נרולי וטיבר היא בראש ובראשונה, התאהבות באיטליה, בנופיה ובאמנות החיים שלה".
בשמי קולקציית "אקווה אלגוריה" מזמינים אתכן להתחבר אל הטבע עם ניחוחות של הדרים, רעננות ארומטית של בזיליקום ותה ירוק, תבלינים כמו פלפל ורוד וג'ינג'ר וטאץ של שמש שמוסיף השמן האתרי פטיט גריין לימון. אתן מוזמנות לחגוג עם בשמי המותג את העליזות של השמש השוטפת ואת הלהט של תפוז דם, את החריפות החצופה של אשכולית, את החושניות של פצ'ולי ואת הרעננות של נענע ותה ירוק.
הדוגמנית הבין לאומית דורית רבליס, מסוכנות R&R מככבת בקמפיין עולמי של הבושם החדש וזוהי פעם ראשונה שדוגמנית ישראלית עובדת עם המותג הבין לאומי. קמפיין הטלוויזיה יעלה בטלוויזיה בארץ החל מיום שבת והבושם כבר הושק בסופר-פארם, אפריל ורשתות השיווק הנבחרות.