כן, הפוטושופ עשה זאת שוב: קים קטרל, סמנתה מ"סקס והעיר הגדולה", נבחרה להיות הפנים של חברת oley וליין המוצרים החדש שלה המטפל באנטי-אייג'ינג. קטרל בת ה-54 שנראית יוצא מגדר הרגיל בימים כתיקונם נראית מרהיב בפרסומת, כשהיא לבושה בשמלת משי לבנה ומפנה למצלמה חיוך תמים שלא מסגיר אף קמט, סדק או כל סימן גיל אחר שהוא.
למה זה מפתיע אותנו? כי קטרל מעידה על עצמה כאחת שאוהבת את מה שהיא רואה במראה, עם הקמטים והכול, ובצדק - אז איך זה, לעזאזל, שהיא מסכימה לעבודת ריטוש שמחזירה את פניה לגיל 20?
"לשמחתי, אני אוהבת את מה שאני רואה במראה"
בינינו, אילו הדבר היה קורה לאלטר-אגו של קטרל, הלוא היא סמנתה ג'ונס מ"סקס והעיר הגדולה", לא היינו מופתעות. דמות הקוגרית שנאחזת בחיי הנעורים נראית לנו כמו אחת שנכנסת יופי למשבצת ה"עשו אותי צעירה באמצעים דיגיטליים". אבל קטרל, עד כמה שהכרנו אותה עד היום, רואה את החיים אחרת: "אני לא מתנגדת נחרצות לניתוחים פלסטיים, אבל אני ממש לא מרגישה שאני צריכה לעשות אחד כזה עכשיו. אני חושבת שהפחד הגדול ביותר הוא להביט במראה ולא לראות את עצמך שם. לשמחתי, אני אוהבת את מה שאני רואה", אמרה בראיון.
בפועל, מה שהיא רואה הם קמטי הבעה קלים מאוד סביב העיניים והפה: סימני גיל מעודנים ומעוררי קנאה למדי כאשר מדובר באישה בגילה. ולכן עולה אצלנו התהייה מדוע כשמנסים למכור לנו מוצרי אנטי-אייג'ינג לא מראים לנו את האמת: אישה שעברו עליה כמה דברים בחיים ועדיין נראית צעירה ורעננה, עם כל הכבוד לבנות 20. הרי כל אישה ממוצעת בת 50 פלוס-40 מינוס תשמח לפנים של קטרל, ככה, כמו שהן, בלי שיפוץ ובלי ריטוש. אז תמיד יהיו כאלה שיגידו שזה מצטלם פחות טוב או מוכר פחות מוצרים, אבל לנו זה מרגיש שעם קצת יותר אמת בפרסום ואמינות במותג, כולם ירוויחו יותר. כן, אפילו חברת oley וקולגותיה.