כמה כיף ומרענן לפגוש פרסום שלא מתבייש. בפרסומת הוויראלית החדשה שבקרוב תציף את הפיד שלכם מככבות ואגינות, והן שרות על בעיה סופר נפוצה שלא מקבלת בדרך כלל זמן מסך: פטריות ואי נוחות באיזור הנשי האינטימי.
בסרטון החמוד מבצעת מקהלת ואגינות שיר קליט, שמתאר את קשייה של הפות הממוצע בהתמודדות עם הקיץ הישראלי. זה מתחיל ב"יוצאת מהבית עם חצאית או מכנס/ יודעת הערב אף אחד לא נכנס", ממשיך עם "כמו תמיד בחורף כשלוקחים מטריה/ בקיץ יש לי דייט קבוע עם פטריה" ומגיע לשיא עם הפזמון החוזר: "אוי חם-לי חם-לי חם-לי חם-לי-חם/ מגרד לי ושורף לי ומציק לי אש/ אוי חם-לי חם-לי חם-לי חם-לי-חם/ מאה אחוז לחות אבל אצלי יבש".
ברגע הראשון זה נשמע, אולי, קצת פרובוקטיבי – אבל למה, בעצם? אנחנו לא רגילים לשמוע דיבור ישיר ולא מרומז על בעיות ואגינליות, ואין לזה שום צידוק כי כמעט מחצית מבני האדם על פני הפלטה סובלים מהן. כלומר, סובלות. פרסומת על הטירדה שמביאות לחיינו אקזמות באצבעות הרגליים היינו מוכנים לקבל, אז למה על כאבים בנרתיק אי אפשר לשמוע? תנו לנו פרסום אמיתי ששם את הבעיות האמיתיות שלנו בפרונט, שאומר את הדברים כפי שהם. זו לא הפעם הראשונה שמולטי ג'ין עושים את זה כמו שצריך: בפעם הקודמת הם הציבו מול המצלמה פות ענקי ומרקד.
וכן, שמנו לב גם לייצוג המגוון של הוואגינות בפרסומת – כי יש נרתיקים בכל הצבעים, בדיוק כמו נשים.