אניטה פלנברג, איטלקייה שגדלה בגרמניה, הגיעה לניו יורק כשהיא צעירה מאוד ובלי הרבה כסף או קשרים - אבל לא חלף זמן רב עד שהיא הפכה לשם חם בסצנת הרוק. בשנת 1965 היא פגשה לראשונה את חברי להקת הרולינג סטונז; היא הייתה בחורה צעירה ויפה, עם כריזמה בלתי מתאמצת ומוח חריף, והיא כבשה אותם בסערה. לאורך חייה הייתה פלנברג מוכרת כדוגמנית, כשחקנית וגם כמעצבת אופנה, אבל היא מזוהה במיוחד עם מערכות היחסים שניהלה עם שלושה מחברי הלהקה האגדית - בריאן ג'ונס, קית' ריצ'רדס ומיק ג'אגר. הסרט הדוקומנטרי אודותיה, בבימוי אלקסיס בלום וסבטלנה זיל, שופך אור על דמותה הסוערת ועל חייה הסוערים לא פחות.

"מושכת אש: סיפורה של אניטה פלנברג" ("Catching Fire: The Story of Anita Pallenberg"), שזמין ב-yes דוקו, מבוסס על האוטוביוגרפיה של פלנברג שמעולם לא יצאה לאור. הוא מלווה בקריינות של סקרלט ג'והנסון, שנכנסת לנעליה של גיבורת הסרט ומספרת על רגעי השיא וגם על רגעי השפל. ואכן, הסרט עובר דרך התחנות הבולטות בקורותיה של פלנברג. הוא פורש את ההיסטוריה הרומנטית שלה - הזוגיות המתעללת עם ג'ונס, העזיבה  לטובת חיים משותפים עם ריצ'רדס, פרשיית האהבים הקצרה עם ג'אגר - וגם עוסק באבני דרך בקריירה שלה, כמו המשחק ב"ברברלה", שבו גילמה את המלכה השחורה.

אורח החיים הפרוע של פלנברג הביא איתו הרבה עניין - אין לה רגע דל - אבל גם הרבה צער. הסרט מתאר את השימוש ההרסני שלה ושל סביבתה בסמים, וגם נוגע בטרגדיות שעיצבו את אישיותה: מותו בטרם עת של ג'ונס וכן של בנה השלישי טארה, שהלך לעולמו בגיל 10 שבועות. את הסיפורים האלה מרכיבים, כאמור, קטעי הקריינות, בשילוב צילומי ארכיון נדירים (ורבים), וכן ראיונות עם דמויות מפתח: החל מחברת ילדות של פלנברג שזיהתה את העוצמה שלה כבר בגיל צעיר, דרך אנשי בוהמה שונים שהכירו אותה בעת תהילתה, ועד למי שהיו הכי קרובים אליה - האקס קית' ריצ'רדס ושני ילדיהם המשותפים. 

בזכות העושר התוכני הרב הזה שברשותו - כמות הצילומים הישנים, כמות המרואיינים, כמות המילים המצמררות שכתבה פלנברג בעצמה על עצמה - "מושכת אש" משרטט דיוקן מעמיק, מרתק ויסודי במיוחד של האישה שהייתה ה-מוזה של הרולינג סטונז. אבל המזל הגדול הוא שהסרט לא מתפתה להסתכל עליה דרך המבט הגברי, ולא מצמצם את דמותה לכדי "מוזה" בלבד. היא אומנם התפרסמה בזכות הקשר אליהם, אבל היא הייתה מוכשרת בזכות עצמה, חכמה בזכות עצמה, יוצאת דופן בזכות עצמה.