שני דברים שאפשר לדעת בוודאות על סדרה של אפל TV פלוס: היא תיראה ותצטלם כמו שסדרה בשנות ה-2020 צריכה להיראות ולהצטלם, ולכל הדמויות בה יהיה אייפון. בוטיק הטלוויזיה של אפל הוא שירות הסטרימינג היחיד שעדיין אפשר להגדיר ככזה, ונתח מרשים מהסדרות שלו ממשיך לנוע בין המצוין לטוב מאוד. "שרינקינג" ("Shrinking"), הקומדיה השחורה החדשה מבית היוצר של "טד לאסו", אמורה להתמקם בבטחה בטופ.
שלושה אנשים אחראים ל"שרינקינג", ואת שלושתם אתם מכירים היטב גם בלי לזכור זאת: יוצר מס' 1 הוא ביל לורנס, אחד המוחות מאחורי הלהיט הכי גדול של אפל - "טד לאסו"; יוצר מס' 2 הוא ברט גולדשטיין, זוכה פרס האמי על תפקידו של רוי קנט באותה קומדיה שהפעם נמצא מאחורי הקלעים; ויוצר מס' 3 הוא ג'ייסון סיגל, כוכב "איך פגשתי את אמא" ו"קח את זה כמו גבר" שמשחק כאן בתפקיד הראשי. סיגל הוא ג'ימי, פסיכולוג מנוסה ואדם גמור בכל קנה מידה, למרות שיש לו סיבה מוצדקת: הוא אלמן טרי. את הקליניקה שלו ג'ימי חולק עם שני עמיתים וחברים קרובים, גבי (ג'סיקה וויליאמס, "הדיילי שואו") והמנטור של שניהם, פול (הריסון פורד, שבין "אינדיאנה ג'ונס 5" ל"1923", שבה הוא מככב לצד הלן מירן, מגלה בימים אלה חריצות יוצאת דופן יחסית לבן 80).
בדומה לסיפורים שכבר ראינו בעבר - ליתר דיוק, סיפור אחד ספציפי שנקרא "טוני נולד מחדש" וזמין לצפייה בנטפליקס - ג'ימי מגלה שיטה להתמודדות עם האבל הכבד שלו: אמירת האמת בפרצוף לסובבים אותו, ובפרט למטופלים. עבור הפציינטים של ג'ימי מדובר בצעד חיובי לרוב, כזה שגם אם חורג בבירור מכללי האתיקה מצליח להניב מספר שינויים חיוביים בטווח המיידי. אבל עם הפציינטית החשובה מכולם, בתו המתבגרת אליס, הוא עדיין מתקשה לתקשר כמו שצריך. מטפל שחורג מגבולות התפקיד היה לאחרונה מוקד של סדרה אחרת מבית אפל, "הפסיכיאטר מהדלת ליד", אם כי כאן הפוקוס נמצא בבירור על הפן החיובי של הדברים.
כיאה לסדרה קטנה-יחסית עם אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים ביותר שעדיין בחיים, התפקיד של הריסון פורד ב"שרינקינג" מספק לא מעט מטעמים. המנטור בגילומו מלהטט בכישרון שראוי לפרסים בין רכות לקשיחות, בין חדות קוגניטיבית להתמודדות עם פרקינסון, ובין שמירה מוחלטת על חייו הפרטיים לבין מעורבות חריגה במשפחתו הפרטית של ג'ימי. כשהמטפל שלשמו התכנסנו לא מצליח לטפל בבת של עצמו, ומנתק קשר עם כמה מהאנשים הכי קרובים אליו (כמו החבר הטוב בגילומו של מייקל יורי הנהדר מ"בטי"), המעטפת הזאת מתגלה כהכרחית.
חלק משמעותי נוסף במעטפת הנ"ל - וב"שרינקינג" באופן כללי - הוא ליז, השכנה מהדלת ליד בגילומה של כריסטה מילר (אשתו של היוצר לורנס שגם כיכבה ב"קוגר טאון" שלו). הגוזלים של ליז כבר עזבו את הקן, ובהיעדר הורה מתפקד עבור אליס, היא ממלאת את החלל הזה מבלי להכיר בעובדה שגם החיים שלה נהיו ריקניים. כמו ג'ימי והמטופלים שלו, ליז מוצאת את עצמה חורגת מגבולות הסבירות פה ושם, אך בשני המקרים מדובר באנשים שעושים זאת מתוך רצון אמיתי להועיל לזולת וליצור עולם חומל יותר. נכון, הם מפקששים, אבל זה אנושי. עם אהבת האדם הזאת קשה שלא לראות קווים מקבילים בין "טד לאסו" ל"שריקינג", והיא מצדה פונה לאזורים פחות שוברי מוסכמות ויותר שמרניים - אך לא מוותרת על בדיחות שנונות והצטיינות באספקטים המשמעותיים. קומדיה שאפשר להתרגש ממנה, צפייה שאפשר להמליץ עליה גם להורים וגם לילדים המתבגרים, ובעיקר סדרה שנהנית מקאסט אדיר של שחקנים. בקיצור, בוטיק.