12 שנה אחרי ש"עקרות בית נואשות" סיימה את דרכה, גבריאל סוליס חזרה לטלוויזיה - כמעט. ב"ארץ של נשים" ("Land of Women"), הסדרה החדשה של אפל TV פלוס שהיא גם קומדיה וגם דרמה וגם מותחן, אווה לונגוריה משחקת ומפיקה לעצמה את התפקיד שהכי מזכיר את פסגת הקריירה שלה. הפעם היא מדברת בעיקר בספרדית, וכמובן שאין מה להשוות בין הכיסים העמוקים של אפל לשדרת הבתים של וויסטריה ליין והתקציבים הצנועים שמימנו אותה. 

גיבורת "ארץ של נשים", שמבוססת על רב המכר מאת סנדרה ברנדה, היא גאלה (לונגוריה): אשת החברה הגבוהה מניו יורק שיום אחד מגלה שבעלה ברח והשאיר מאחוריו ערימת חובות ונושים. קצת כמו ב"שלל" הקומית של אותו שירות סטרימינג, שמשחקת בדיוק על אותו שטנץ, גאלה נאלצת להמציא ולמצוא את עצמה מחדש - אבל הפעם הסדרה מטיסה אותה ישירות לספרד. יחד עם אמה הדמנטית ובתה הלהט"בית, גאלה מגיעה לעיירה שבה האמא גדלה ושממנה היא ברחה לפני 50 שנה. תוך יום היא כבר מגלה כמות בלתי נתפסת של סודות שהיא חשבה שיישארו שם.

הקריינות, הסודות ואווירת הסבונייה בהחלט מהדהדות את ימי "עקרות בית נואשות" של לונגוריה, אם כי "ארץ של נשים" לא מתרוממת לגבהי ההתמכרות ההם ומרגישה יותר כמו סידור עבודה נוח. אבל הסיפור עצמו, של הירידה מאיגרא רמא לבירא אספניה, מצליח לעניין ולהפתיע - בטח כשבין סמטאות העיירה וכרמי היין שלה מתגלה קהילת נשים בוגרות וחזקות כמעט כמו הסבתות של קיבוץ ניר עוז. אותן נשים גם קיבלו לקואופרטיב שלהן גבר אחד, ולא ממהרות לקבל בחזרה את גאלה ומשפחתה, כשבין לבין "ארץ של נשים" נוגעת לא מעט בדברים שהופכים אישה לאישה. אחרי צפייה בששת הפרקים, שכולם נשלחו מראש לביקורת, אפשר להכריז ויוה לונגוריה.