בחודש שעבר יצא "נסיך חג המולד", סרט מקורי מבית נטפליקס לכבוד חג המולד, העוסק בעיתונאית שאפתנית שנשלחת להשיג סקופ על נסיך, העומד לרשת את כס המלוכה. המבקרים הכתירו אותו בתור "סרט הכריסמס הגרוע הכי טוב שיצא אי פעם", וכיאה לתואר ולחיבה האובססיבית של האמריקאים לכל מה שמגיע במיתוג "חג המולד" - נראה שהוא תפס חזק בתור גילטי פלז'ר כיפי וממכר.
אך האנשים בנטפליקס מצאו כמה נתונים מאוד מדאיגים בנוגע לכמה מהצופים בסרט: מתברר כי 53 אנשים צפו בסרט "נסיך חג המולד" בכל יום במשך 18 ימים רצופים. איך אנחנו יודעים את זה? ובכן, כי ענקית הסטרימינג החליטה לא לשמור את הנתונים לעצמה ולפרסם בטוויטר פוסט ספק מודאג ספק על טהרת השיימינג, שחשף את הנתונים. "ל-53 האנשים שצפו ב'נסיך חג המולד' בכל יום במשך 18 הימים האחרונים - מי פגע בכם?".
To the 53 people who've watched A Christmas Prince every day for the past 18 days: Who hurt you?
— Netflix US (@netflix) 11 בדצמבר 2017
הפרנואידים ביניכם ודאי מוחקים כבר ברגעים אלה את המנוי שלהם לנטפליקס ועושים ניקוי זריז להיסטוריית ההורדות שלהם, אבל נראה שאין סיבה ממשית לדאגה - זהו בסך הכל צעד אסטרטגי חכם שנועד לחזק את מעמדו של הסרט בתור הסרט הכי מדובר של הרגע (לפחות בסוגת הכריסמס).
מסתמן כי חשיפת נתוני צפייה מביכים עומדת להפוך לבדיחה שתחזור הרבה בתקופה הקרובה - גם בפיצ'ר "סיכום שנה" שעלה בממשק של ענקית הסטרימינג אפשר למצוא הודעה מיוחדת "לאדם שצפה ב'כוורת בסרט' 357 פעמים השנה". אם אותו בן אדם הוא במקרה ישראלי וקורא את הכתבה הזאת - חשוב לנו לחזק את ידיך ולבקש שלא תאבד תקווה. זה ישתפר.
TVbee בפייסבוק